2 378 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Vaneri ilman rakoa
Olen lukenut jälkikäteen, että seinää rakentaessa vanerien väliin tulisi jättää 3mm väli. Olen siis painanut ne tiukasti yhteen, ne ovat 12mm paksuja. Aion laittaa kipsilevyä päälle.
Tuleeko tästä seurauksia, mitä voi tapahtua? Onko vain ruuvattava alas ja tehtävä uudestaan vai voinko olla rauhallinen?
Tuleeko tästä seurauksia, mitä voi tapahtua? Onko vain ruuvattava alas ja tehtävä uudestaan vai voinko olla rauhallinen?
Paras vastaus
S
Screew
Talon omistaja
· Strängnäs
· 804 viestiä
Screew
Talon omistaja
- Strängnäs
- 804 viestiä
Onko se paljon plywoodia? En olisi jättänyt sitä ilman välejä, ikävää jos se alkaa narista ja aiheuttaa ongelmia, mutta jos siihen on jo asennettu plywood, niin olisin käyttänyt pyörösahaa saumoissa, sitten saat ainakin jotain enemmän kuin 2 mm.
Se on vain yksi seinä, joten 5 saumaa. Fiksu idea sirkkelillä, sitä aion kokeilla! Natiseva ääni on siis seuraus.S Screew sanoi:
Pitäisikö kipsilevyjen välissäkin olla rakoja? Kipsilevy on 12 mm paksu.
S
Screew
Talon omistaja
· Strängnäs
· 804 viestiä
Screew
Talon omistaja
- Strängnäs
- 804 viestiä
Kun vaneri turpoaa, sen on mentävä jonnekin, jolloin se yleensä rätisee jne. Kipsi on kuollut materiaali, siinä asetan reunat vastakkain. Mutta jos on vain 5 saumoja, voi olla aiheellista purkaa ja tehdä oikein.L Lego Pusselsson sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi