Tiedän, että valmiiksi raudoitettua betonia teräslankapaloilla on saatavilla, kun ostaa valmista betonia, mutta onko sitä saatavilla säkeissä, jotta voi sekoittaa itse?

Syynä tähän kysymykseen on, että vaimo on taiteellisesti suuntautunut ja tapaa valaa erilaisia luomuksia, kuten raparperinlehtiä jne.
Suuri ongelma tällaisessa valetuksessa on raudoitus, on vaikeaa saada kanaverkkoa keskelle!

Tietääkseni sellaista betonia ei ole saatavilla ostettavaksi. Sen sijaan voit varmasti hankkia tai tehdä omia raudoituskappaleita. Valmiiksi raudoitetussa betonissa olevat langat ovat tavallisia taivutettuja teräslankakappaleita. Kysy joltakin betonitehtaalta, voitko ostaa jonkin määrän teräslankaa ja heittää sen itse sekoittamaasi betoniin.

Milkshaken
Mutta Magnus, eikö olekin olemassa kuitubetonia, siis sellaista, jossa on kivivillakuitua, sehän oli vahvempaa ja raudoitettua, vai olenko unohtanut kokonaan???

Milkshaken sanoi:
Mutta Magnus, eikö ole olemassa kuitubetonia, siis sitä jossa on kivivillakuitua ja se oli vahvempi ja lujitettu,,, vai olenko unohtanut kokonaan???
Hmm se on mahdollista, ei mitään mistä olisin tietoinen.. Mutta totta kai, se kuulostaa joka tapauksessa "järkevältä" tuotteelta... :)

Loistavaa!

Aion kiiruhtaa lähimpään rakennustarvikeliikkeeseen ja kysyä perään fiberbetong!

Kiitos!

hmm ABS 318 kuituvahvistettu lattiatasoite täytyy toimia täydellisesti....

Sen pitäisi toimia. Kovaa tulee joka tapauksessa.

Minulla on naapuri, joka on valanut autotallinsa lattian sellaisella, joten sen pitäisi kestää myös vähän veistoksia. luulen, että sitä kutsutaan itsetiivistyväksi betoniksi.

soita ja tarkista jonkun betonitoimittajan kanssa, he tietävät varmasti mistä puhut.

/benny

Nyt ollaan edistyneessä aiheessa, ja betoni ei ole minun alaani, mutta:

Liikennevirasto on kokeillut teräskuituvahvistettua betonia. Luulen, että he kokeilivat sekä asfalttibetonia että sementtibetonia. Mitä muistan jostain selonteosta, niin ilmeni useita käytännön ongelmia.

Et voi käyttää kanaverkkoa?

Betonia voi tilata teräskuitu- tai polypropeenivahvistuksella. Teräskuituvahvistus voi korvata tai täydentää perinteistä vahvistusta. Polypropeenivahvistusta käytetään eniten vähentämään kutistumisesta johtuvia halkeamia, jotka voivat syntyä kovettumisprosessin aikana.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.