Onko olemassa halpaa valkoista sementtiä/betonia?
Löydän vain vaihtoehtoja, joissa säkki maksaa 200-300:-/kpl.
Suuri hintaero tavalliseen säkkiin verrattuna, jos aikoo valaa paljon.
 
Miksi valkoinen betoni? Etkö voi käyttää tavallista betonia ja maalata silikaattimaalilla?
 
S Skier12345 sanoi:
Miksi valkoinen betoni? Etkö voi käyttää tavallista betonia ja maalata silikaattimaalilla?
Lähinnä mukavuuden vuoksi, sitten maali maksaa myös jonkin verran. Ajattelin valaa alustan uima-altaan ympärille, ja ne, joilta ajattelin kopioida tämän, ovat valaneet valkoisella betonilla, mutta he asuvat USA:ssa, missä he saivat sen halvalla.
 
  • Tykkään
tobias.z
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.