P Petermannen #1 Jäsen · 2 viestiä 14 kesäkuu 2004 klo 11:31 Petermannen Jäsen 2 viestiä 14 kesäkuu 2004 klo 11:31 #1 Jomen! Yritän tehdä jotakin vanhan julkisivun kanssa... Se on kuusen yläsalmiakkipaneeli, joka on öljytty tummanruskeaksi. Kysymys kuuluu, voiko sitä valkaista? Vai täytyykö se vaihtaa saadakseen sen vaaleaksi... Terveisin Peter
Jomen! Yritän tehdä jotakin vanhan julkisivun kanssa... Se on kuusen yläsalmiakkipaneeli, joka on öljytty tummanruskeaksi. Kysymys kuuluu, voiko sitä valkaista? Vai täytyykö se vaihtaa saadakseen sen vaaleaksi... Terveisin Peter
N norrlandshus_sthlm #2 Jäsen · stockholm · 483 viestiä 14 kesäkuu 2004 klo 11:35 norrlandshus_sthlm Jäsen stockholm 483 viestiä 14 kesäkuu 2004 klo 11:35 #2 kokeile natronliuoksella ei kovin hauskaa, mutta se voi toimia tuloksena voi olla laikukas pinta, mutta öljyätkö tai jotain sen jälkeen. käytä suojavarusteita ...ilkeät vehkeet nimittäin
kokeile natronliuoksella ei kovin hauskaa, mutta se voi toimia tuloksena voi olla laikukas pinta, mutta öljyätkö tai jotain sen jälkeen. käytä suojavarusteita ...ilkeät vehkeet nimittäin