Minulla on laajennusosa, jossa saumat alkavat väsyä. Onko olemassa sääntöjä siitä, miten sekoitetaan ja valitaan laastin laatu uudelleen saumaamista varten? Onko kenties jopa jokin ohjeistus siitä, miten toimia? Muurari puhui happopesusta ja ties mistä, ja jätti tarjouksen, joka on tarpeeksi suuri pienemmän kehitysmaan BKT:lle.
 
Muurarini hakkasi pois vanhan laastin niin hyvin kuin mahdollista pienellä talttapäällä HILTI:ssä ja heitti sitten vain uuden
Istuu erittäin hyvin ja tuli poikkeuksellisen halvaksi (toivottavasti kukaan ei työskentele verovirastossa....)
 
Missä päin maata sinun muurari asuu?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.