Minulla on laajennusosa, jossa saumat alkavat väsyä. Onko olemassa sääntöjä siitä, miten sekoitetaan ja valitaan laastin laatu uudelleen saumaamista varten? Onko kenties jopa jokin ohjeistus siitä, miten toimia? Muurari puhui happopesusta ja ties mistä, ja jätti tarjouksen, joka on tarpeeksi suuri pienemmän kehitysmaan BKT:lle.