1 893 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Väliseinä kysymys
Hei,
jos haluaa panelia, esimerkiksi maalattua raa'aa ponttilaudoitusta, johonkin huoneeseen tulevassa uudisrakennuksessa, sulkeeko se pois kipsilevyt? Vai pitäisikö paneli kiinnittää kipsin päälle? Haluamme ehkä oleskeluhuoneen, jossa on paneliseinät/-katto (luulemme..)
jos haluaa panelia, esimerkiksi maalattua raa'aa ponttilaudoitusta, johonkin huoneeseen tulevassa uudisrakennuksessa, sulkeeko se pois kipsilevyt? Vai pitäisikö paneli kiinnittää kipsin päälle? Haluamme ehkä oleskeluhuoneen, jossa on paneliseinät/-katto (luulemme..)
Voit jättää kipsin huomiotta.
Voit joko varmistaa, että kiinnität seinän pystyregleille vaakasuorat reglar, joihin voit naulata paneelin cc60-keskitykseen, tai voit tehdä kuten me teimme täällä: aseta OSBskiva regleriin ja naulaa paneeli siihen. En tiedä kumpi vaihtoehto on "paras", molemmat toimivat luultavasti erinomaisesti.
Voit joko varmistaa, että kiinnität seinän pystyregleille vaakasuorat reglar, joihin voit naulata paneelin cc60-keskitykseen, tai voit tehdä kuten me teimme täällä: aseta OSBskiva regleriin ja naulaa paneeli siihen. En tiedä kumpi vaihtoehto on "paras", molemmat toimivat luultavasti erinomaisesti.
Kiitos vastauksesta,
okei, jos varmistan, että kirvesmiehet, jotka rakentavat meidän elementtitaloa, jättävät kipsilevyt laittamatta niihin seiniin, joihin tulee paneelia, voin itse asentaa OSB-levyt. Se voi kuitenkin aiheuttaa ongelmia sähköasentajalle, hän haluaa mielellään tehdä hommansa valmiiksi mahdollisimman nopeasti... mutta kirvesmiehet voivat asentaa OSB:n niihin kohtiin, joihin sähkölaatikot asennetaan... sitten eikö olekin helppo juttu pidentää ruuvia laatikoihin jälkikäteen, koska paneeli ei tule kovin paljon ulos, kun naulaa suoraan OSB:hen?
Onko OSB paljon kalliimpi kuin 13 mm kipsilevyt?
Kuulostaako se hankalalta? ???
okei, jos varmistan, että kirvesmiehet, jotka rakentavat meidän elementtitaloa, jättävät kipsilevyt laittamatta niihin seiniin, joihin tulee paneelia, voin itse asentaa OSB-levyt. Se voi kuitenkin aiheuttaa ongelmia sähköasentajalle, hän haluaa mielellään tehdä hommansa valmiiksi mahdollisimman nopeasti... mutta kirvesmiehet voivat asentaa OSB:n niihin kohtiin, joihin sähkölaatikot asennetaan... sitten eikö olekin helppo juttu pidentää ruuvia laatikoihin jälkikäteen, koska paneeli ei tule kovin paljon ulos, kun naulaa suoraan OSB:hen?
Onko OSB paljon kalliimpi kuin 13 mm kipsilevyt?
Kuulostaako se hankalalta? ???
Mutta sanokaa timpureille, että asentavat kuten tavallisesti ja sitten kiinnittävät horisontaalisia tukipuita cc60 välein kaikkien tukipuiden välille. Sitten voit lyödä paneelin paikoilleen.
Sähkömies ei varmaankaan välitä levyistä, hän asettaa rasiat tukipuihin ennen kuin levyt asennetaan tietenkin. Hän haluaa kuitenkin ehkä tietää, aiotko asentaa OSB:n paneelin taakse vai et - ilman OSB:ta rasiat ovat yksinkertaisella asennusosalla, OSB:n kanssa paras ratkaisu on kaksoisasennusosa, jotta rasiat ovat paneelin tasalla.
OSB on paljon kalliimpaa, hieman yli kaksi kertaa kalliimpaa kuin kipsi.
Sähkömies ei varmaankaan välitä levyistä, hän asettaa rasiat tukipuihin ennen kuin levyt asennetaan tietenkin. Hän haluaa kuitenkin ehkä tietää, aiotko asentaa OSB:n paneelin taakse vai et - ilman OSB:ta rasiat ovat yksinkertaisella asennusosalla, OSB:n kanssa paras ratkaisu on kaksoisasennusosa, jotta rasiat ovat paneelin tasalla.
OSB on paljon kalliimpaa, hieman yli kaksi kertaa kalliimpaa kuin kipsi.
Klikkaa tästä vastataksesi