Hei,
Olen valanut betonilevyn muotoon muottilastulevystä ja raudoitustangoista ulkokeittiööni, se sai olla muotissa hieman liian pitkään (noin 1,5 kuukautta) ennen kääntämistä.

Kun tänään käänsin sen, levy oli muuttunut aivan vihreäksi...? Mitä voisin tehdä saadakseni sen pois?

Kiitos etukäteen!
 
S SebbeBL sanoi:
Hei,
Olen valanut betonilevyn koivuvaneriin raudoitustangoilla ulkokeittiööni, se sai maata bränningssa muodossa vähän liian kauan (noin 1,5 kk) ennen kääntämistä.

Kun käänsin sen tänään, levy on muuttunut aivan vihreäksi…? Mitä voin tehdä saadakseni sen pois?

Kiitos etukäteen!
 
  • Kulunut betonipinta, jossa on keltaisia kalkkijäämiä, taustalla puisia pintoja.
Unikt namn
Voiko sen hankata pois kuumalla vedellä ja harjalla?
 
Unikt namn Unikt namn sanoi:
Voiko sen hangata pois kuumalla vedellä ja harjalla
Unikt namn Unikt namn sanoi:
Voiko sen hangata pois kuumalla vedellä ja harjalla?
Unikt namn Unikt namn sanoi:
Voiko sen hangata pois kuumalla vedellä ja harjalla?
Ei valitettavasti, se on ikään kuin jämähtänyt betoniin jollain tavalla.
 
AXS
Lakka tai liima levyltä.

Hio se pois. Ei pitäisi viedä liian kauan aikaa ja ilman näyttää mielestäni paremmalta.
 
  • Tykkään
SebbeBL
  • Laddar…
Onko olemassa jotain betonimaalia, jota voisi käyttää?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.