5 669 lukukertaa ·
2 vastausta
6k lukukertaa
2 vastausta
Valaminen kiviperustaa vasten?
Hei.
Olen alkanut purkaa ja kaivaa keittiön lattiaa, joka on mökissäni. Siellä oli vain vanha lastulevy, ja sen alla oli maata suoraan. Ajatuksena on valaa laatta sen sijaan. 15 cm soraa, 30 cm solumuovia, 10 cm betonia. Mutta kysymys, joka minulla nyt on, on, miten tiivistää perustukseen? Kaikki kivet eivät näytä olevan kantavia. Kuten kuvista näkyy, siellä on reikä suoraan ulos. (Ei ole ihme, että lattia oli kylmä talvella.) Mietin myös, mitä laitetaan keittiön ja seuraavan huoneen väliin? Siinä huoneessa on palkisto, jossa on rakennusmuovia pohjalla. (Katso kuva nro 2,4,5.) Minulla on kirvesmieskaveri, joka on auttanut minua tähän asti, mutta en halua rasittaa häntä kaikilla kysymyksillä, siksi kysyn teiltä sen sijaan.
Olen alkanut purkaa ja kaivaa keittiön lattiaa, joka on mökissäni. Siellä oli vain vanha lastulevy, ja sen alla oli maata suoraan. Ajatuksena on valaa laatta sen sijaan. 15 cm soraa, 30 cm solumuovia, 10 cm betonia. Mutta kysymys, joka minulla nyt on, on, miten tiivistää perustukseen? Kaikki kivet eivät näytä olevan kantavia. Kuten kuvista näkyy, siellä on reikä suoraan ulos. (Ei ole ihme, että lattia oli kylmä talvella.) Mietin myös, mitä laitetaan keittiön ja seuraavan huoneen väliin? Siinä huoneessa on palkisto, jossa on rakennusmuovia pohjalla. (Katso kuva nro 2,4,5.) Minulla on kirvesmieskaveri, joka on auttanut minua tähän asti, mutta en halua rasittaa häntä kaikilla kysymyksillä, siksi kysyn teiltä sen sijaan.
Viimeksi muokattu:
Miten ratkaisit asian?m2h sanoi:
Hei.
Olen alkanut purkaa ja kaivaa auki mökkini keittiön lattiaa. Siellä oli vain vanha lastulevy ja sen alla suoraan maa. Ajatuksena on valaa laatta sen sijaan. 15 cm soraa, 30 cm solumuovia, 10 cm betonia. Mutta kysymykseni on nyt, miten tiivistetään perustusta vasten? Kaikki kivet eivät vaikuta kantavilta. Kuten näet kuvista, siellä on reikiä suoraan ulos. (Ei ihme, että lattia oli vetoisa talvella.) Mietin myös, mitä laitetaan keittiön ja viereisen huoneen väliin? Sen huoneen alla on palkisto ja pohjalla rakennusmuovi. (Katso kuvat 2, 4, 5.) Minulla on kirvesmiehen ystävä, joka on auttanut minua tähän asti, mutta en halua vaivata häntä kaikilla kysymyksillä, siksi tarkistan asian teiltä.![]()
Klikkaa tästä vastataksesi