Olen kohdannut ongelmia, minun täytyy valaa putki, joka tulee olemaan moottorinlämmitintä varten, mutta kun vedimme letkua, emme olleet mitanneet tarkasti, joten letku ei ole tarpeeksi pitkä. Haluaisin sen mieluiten tulevan uuteen putkeen, mutta en tiedä miten onnistun siinä?

Voin myös lisätä, että sinne tulee sähkökaapelit samassa vihreässä letkussa, mutta täytyy tehdä haaroitus aiemmin.

Miten te olisitte tehneet?

Vihreä aaltoputki on sijoitettu maan päälle lähellä suurta avointa viemäriputkea betonirakenteen vieressä ulkona.

Viimeksi muokattu:
Liitä putki ja uusi putken osa tarvittavaan pituuteen.

Muokkaa:
Letku ei putki.

Ws1 sanoi:
Edit:
Slangen inte röret.
Taken on iskenyt minua, ongelma on, että en ole löytänyt täältä ketään, joka myisi lpm:llä, vaan sitten ne ovat kokonaisia rullia:(

Oletko kysynyt ystävällisesti sähköasentajaltasi/rakentamisliikkeestäsi, onko heillä ylimääräisiä paloja? Harvoin mahdotonta :)

Sähkökaavio, jossa harmaa letku on moottorinlämmittimen sähkökaapeli, keltaiset pisteet merkitsevät lamppuja ja mustat viivat kuvaavat seinää.

Tältä se näyttää kotona nyt, mutta letkun ajattelin pujottaa Stolepniin moottorinlämmittimen vuoksi,

mutta kuinka saan sähköä lampuille,

kuten näen, on ainakin 2 vaihtoehtoa

1. Vetää uusi letku jokaisen lampun välille. Sitten tulee syöttö lampuille, lamppu 1:een (se oikealla)
2. Tehdä haaroitus nykyisestä letkusta, vetää letku lampujen välille, silloin kaapeli jää ilman letkua, tietyissä kohdin.

APUA, tällaiset asiat saavat minut hulluksi.

Jos aiot tehdä yhden tai useamman poikkeaman, sinulla on oltava liitäntäpiste siellä. Miten muuten saat kaapelin kulkemaan oikeaan suuntaan, kun vedät sitä täytön jälkeen?

Olisin valinnut syöttää lamput uudella letkulla pylväästä, ehkä ohuemmalla mitoituksella.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.