2 792 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Valaa pilareja EPS-betonilla?
Aion valaa 2 pilaria tulevalle pergolalle, joka on kooltaan 6x4,5m ja jonka toinen puoli kiinnitetään julkisivuun.
Aion nyt valaa ulkopylörit ja minulla on EPS-betonia ylimääräisenä. Onko ok valaa sillä vai onko siitä jotain haittaa?
Betoniputket sain alas noin 50-60 cm ja niiden halkaisija on 120 mm.
Tulisiko tämä raudoittaa vai voiko tehdä ilman raudoitusta?
Aion nyt valaa ulkopylörit ja minulla on EPS-betonia ylimääräisenä. Onko ok valaa sillä vai onko siitä jotain haittaa?
Betoniputket sain alas noin 50-60 cm ja niiden halkaisija on 120 mm.
Tulisiko tämä raudoittaa vai voiko tehdä ilman raudoitusta?
Jos et ole vielä ehtinyt työskentelyn kanssa, voin suositella tätä maapiikkiä. Olen nähnyt sen käytössä, loistava kestävyys, routavarma ja tehty muutamassa minuutissa.E Ett fisk sanoi:Aion valaa 2 pilaria tulevaan 6x4,5m pergolaan, jossa yksi puoli pergolasta kiinnitetään julkisivuun.
Aion nyt valaa ulommat pilarit ja minulla on EPS-betonia yli. Onko se ok valaa sillä vai onko siinä haittoja?
Valuputket sain noin 50-60 cm syvyyteen ja niiden halkaisija on 120 mm.
Pitääkö tätä raudoittaa vai voiko tehdä ilman raudoitusta?
Nyt olen kaukana asiantuntijasta sekä takomisessa että armeerauksessa. Mutta laitoin tämän nopeasti kasaan eilen. Riittääkö se plintin armeraukseksi? Onko vinkkejä milloin pitäisi valaa? Olen nähnyt, että jotkut käyttävät esimerkiksi tiikersahaa valuputkien tai armerauksen kanssa, jotta saadaan ilmakuplat pois, joten ajattelin kokeilla sitä. Tarvitseeko valun jälkeen peittää muovilla? Onko jotain muuta huomioitavaa?Stefan N sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi

