7 278 lukukertaa ·
6 vastausta
7k lukukertaa
6 vastausta
Valaa levy uunin alle 20 mm paksu
Hei
Harkitsen valaa levyn valurautakaminaamme alle kipinä- ja korkeussuojaksi ympäröivää parkettia vastaan. Mietin, riittääkö hienobetoni vai täytyykö siihen laittaa raudoitus? Jos tarvitaan, millaista?
Tiedän, että on olemassa ns. kuituvahvistettu tasoite, voisiko se olla vaihtoehto, kun otetaan huomioon, että levystä tulee niin ohut, ja silloin voi välttää lisäraudoituksen?
Jocke
Harkitsen valaa levyn valurautakaminaamme alle kipinä- ja korkeussuojaksi ympäröivää parkettia vastaan. Mietin, riittääkö hienobetoni vai täytyykö siihen laittaa raudoitus? Jos tarvitaan, millaista?
Tiedän, että on olemassa ns. kuituvahvistettu tasoite, voisiko se olla vaihtoehto, kun otetaan huomioon, että levystä tulee niin ohut, ja silloin voi välttää lisäraudoituksen?
Jocke
ehdotuksia joku??
Valitettavasti olen unohtanut nimen, mutta on olemassa eräänlainen levy, jota käytät esim. savupiipun vastaan, jotta siinä ei olisi mitään syttyvää. Sitä myydään tavallisissa levyko'oissa (1200x2400) ja se paksuus, jota tarkistin, oli 12 mm. Etkö voisi laittaa kaksoiskerrokset sellaisia uunin alle? Se säästäisi paljon työtä!
Tarkoitatko Minerit? http://www.beijerbygg.se/templates/BB_Produkt.aspx?id=35491Bödde sanoi:Valitettavasti olen unohtanut nimen, mutta on olemassa eräänlainen levy, jota käytetään esimerkiksi pesänreunuksen kanssa, jotta mikään palava aine ei ole sitä vasten. Sitä myydään tavallisina levykokoina (1200x2400) ja se paksuus, jota katsoin, oli 12 mm. Etkö voisi laittaa tuplasti sellaisia takan alle? Se säästäisi paljon työtä!
Minä laittaisin varmaan minerit ja sitten klinkkerit.
Mikä on alueen koko ja millainen alusta oli tarkoitus valaa?
Oletan, että kuituvahvistettu valu sopii, jos alusta on "kuollut"
Klikkaa tästä vastataksesi