Hei

Harkitsen valaa levyn valurautakaminaamme alle kipinä- ja korkeussuojaksi ympäröivää parkettia vastaan. Mietin, riittääkö hienobetoni vai täytyykö siihen laittaa raudoitus? Jos tarvitaan, millaista?

Tiedän, että on olemassa ns. kuituvahvistettu tasoite, voisiko se olla vaihtoehto, kun otetaan huomioon, että levystä tulee niin ohut, ja silloin voi välttää lisäraudoituksen?

Jocke

ehdotuksia joku??

Valitettavasti olen unohtanut nimen, mutta on olemassa eräänlainen levy, jota käytät esim. savupiipun vastaan, jotta siinä ei olisi mitään syttyvää. Sitä myydään tavallisissa levyko'oissa (1200x2400) ja se paksuus, jota tarkistin, oli 12 mm. Etkö voisi laittaa kaksoiskerrokset sellaisia uunin alle? Se säästäisi paljon työtä!

Bödde sanoi:
Valitettavasti olen unohtanut nimen, mutta on olemassa eräänlainen levy, jota käytetään esimerkiksi pesänreunuksen kanssa, jotta mikään palava aine ei ole sitä vasten. Sitä myydään tavallisina levykokoina (1200x2400) ja se paksuus, jota katsoin, oli 12 mm. Etkö voisi laittaa tuplasti sellaisia takan alle? Se säästäisi paljon työtä!
Tarkoitatko Minerit? http://www.beijerbygg.se/templates/BB_Produkt.aspx?id=35491

Minä laittaisin varmaan minerit ja sitten klinkkerit.
Mikä on alueen koko ja millainen alusta oli tarkoitus valaa?
Oletan, että kuituvahvistettu valu sopii, jos alusta on "kuollut"

magnusss sanoi:
Tarkoitatko Minerit?"
Aivan niin, niin se nimeltään!

Otimme liuskekivilaatan ja sahasimme oikeaan kokoon. Suihkutimme kirkaslakalla (muuttui tummemmaksi ja helpompi pitää puhtaana). Reunat koostuvat tyrkantsprofiilista, joka on jaettu kahdeksi "L":ksi, kirkaslakkattu ja sitten kiinnitetty silikonilla.

• Kamiinakulmaus skiferilaatalla, jolle on ruiskutettu kirkaslakkaa. Reunoilla metalliprofiilia, halkokori täynnä halkoja vieressä.
  • Takka, jossa on skifferilaatta ja tyrkantsprofiilikoristeet, on käsitelty kirkaslakalla tummumista varten. Sijoitettu huoneen nurkkaan.
Tyylikästä! Hyvä idea!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.