Aion valaa perustan tukemaan sääntöä alhaalta, sääntö on myös naulattu puupaneeliin.
Ajattelin tehdä jonkinlaisen yksinkertaisen betonikengän ja sitten vuorotella muurinkiveä (leca?) sääntöön alareunaan asti, ja perusta tulee olemaan noin 40x40cm ja noin 1m korkea.
Mutta miten on paras kiinnittää perusta olemassa olevaan perustukseen?