Hei.
Loma!!!
Haluan valaa pesualtaan btg:stä (tyyppi kulho, joka asetetaan penkille) ja peittää sisäpuolen lasimosaiikilla. Olen googlettanut, mutta en löydä ohjetta, joten kokeilen täällä, jos jollakulla on vinkkejä.
-sementin laatu (lisäys hienosementtiin tai kuitupinnoitettuun tasoitteeseen?)
- liimataanko vai käytetäänkö kiinnityslaastia lasimosaiikille?
- mikä liima viemäriin?
/Mats