2 811 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Vain runkorakenne ja kattotiilien asettaminen?
Jäsen
· västra göteland
· 9 viestiä
Voiko kattotiilet asentaa katolle, kun seinät ovat vain runkorakenteiset, ilman sisälevyjä tai ulkopaneeleja? Olen kiristänyt ruostumatonta teräslevyä ristiin molemmille puolille, joissa kattoristikot lepäävät. Koska meillä on kaksi lasta ja minä ja mieheni työskentelemme epäsäännöllisesti ja vuorotellen, haluaisin asettaa tiilet heti, kun siihen on mahdollisuus. Taipuvatko seinät 1500 kg:n paineesta kuin korttitalo? 900 tiiltä.
Terveisin
Terveisin
Ei, ei ole ongelmaa. Jos haluat tuntea itsesi erityisen varmaksi, mielestäni "lautojen" (tyyppi 28x70) käyttäminen diagonaalitukena tekee rakenteesta vakaamman verrattuna teräsnauhoihin.Skarpelandsvägen sanoi:Voiko laittaa kattotiilet katolle, kun seinät ovat vain rimoitettu, ei levyjä sisäpuolella eikä paneelia ulkopuolella. Olen kiristänyt ruostumatonta teräsnauhaa ristiin kummallakin puolella, missä kattotuolit ovat. Koska minulla on kaksi lasta ja minä ja mieheni työskentelemme epäsäännöllisesti ja vuorotellen, haluaisin laittaa tiilet heti kun tilaisuus sallii. Tulevatko seinät taipumaan kuin korttitalo 1500 kg paineen alla? 900 tiiltä.
Terv.
Kahdennetut teräsnauhat (kumpaankin suuntaan risteykseen) antavat teoriassa saman jäykistyksen kuin lauta, mutta teräsnauhojen on oltava kireät ollakseen yhtä tehokkaita!
Jäsen
· västra göteland
· 9 viestiä
Haha. Teräshihnat ovat kireitä. Kiristimme ne kuten kiristimellä kiristettävän hihnan. Teräshihnat ovat ulkopuolella, tuulensuojakankaan alla, ja ne ovat ruostumattomia ja kiinnitetty ruostumattomilla ruuveilla jokaiseen runkoon. Sisäpuolella olen kiinnittänyt samalla tavalla, ristikkäin, paneelilaudat ja vanhat terassilaudat väliaikaisesti. Olen kuullut, että rakennuksen sisäpuolella olevat levyt antavat seinille lujuuden ja vakauden. Toiveena oli, että teräshihnat voisivat vastata tätä. Mitä mieltä?
Viimeksi muokattu:
Ei hätää, laita vain kattolevyt päälle! Kestää varmasti Gudrunin ilman ongelmia! Kuulostaa siltä, että tiedätte mitä teette!Skarpelandsvägen sanoi:Haha. Teräsnauhat ovat kireällä. Kiristimme ne kiristimellä kuten kiristettäessä kuormansidontaliinaa. Teräsnauhat ovat ulkopuolella, tuulensuojan alla ja ovat ruostumattomia ja kiinnitetty ruostumattomilla ruuveilla jokaiseen rakenteeseen. Sisäpuolelle olen samalla tavalla laittanut ristiin paneelilaudat ja vanhat terassilaudat tilapäisesti. Olen kuullut, että rakennuksen sisäpuolella olevat levyt antavat seinille niiden lujuuden ja vakauden. Toivomus oli, että teräsnauhat voisivat vastata tätä. Mitä mieltä olette?
Klikkaa tästä vastataksesi