Hei!

Aion rakentaa uuden kaiteen portaisiin ja haluaisin mielelläni saada palautetta siitä, miten olen ajatellut kiinnittää tolpat betonirappusiin.

Ajatuksena on, että tolpat kiinnitetään portaiden sivulle, jotta niiden leveys voidaan hyödyntää, ja olen miettinyt kahta vaihtoehtoa. Joko kiinnittää tolpat suoraan betoniin (kosteuseristys väliin) tai käyttää tällaista tolpanjalkaa:
Metallinen kulmarauta, jossa on reikiä kiinnitystä varten. Käytetään betoniportaiden kaiteen asennuksessa, johon sopii 70x70 mm tolppa.

Kolmas vaihtoehto on tämäntyyppinen tolpanjalka, joka asetetaan suoraan askelmille, mutta se vie tilaa:
Metallinen tolppakenkä, neljän kantin reikiä pohjassa, suunniteltu kiinnittämään tolppa betonipintaan, käytetään rakennus- ja remonttivaiheissa.

Mitä mieltä olette? Esittäkää lisää vaihtoehtoja, jos teillä on.

Tolppien koko on 70x70

Kiitos etukäteen

Äänestän ylemmän stolpskon puolesta.

eviljava sanoi:
Äänestän ylemmän tolppakengän puolesta.
Kyllä, se on todennäköisin jota käytän.

Hei!

Olen etsinyt ylätyyppistä vinssikenkiä kaikkialta...mistä sellaisen voi ostaa? Ystävällisin terveisin/Daggpil

D Daggpil sanoi:
Hei!

Olen etsinyt valoa ja soihtua käyttäen tätä ylempää tyyppistä tolppakenkää... mistä niitä voi ostaa? Terv. Daggpil
Etsin myös näitä, tietääkö joku?

XL byggillä on molemmat vaihtoehdot valikoimassaan.

En löydä mitään kotisivulta. Missä liikkeessä olet nähnyt tämän? (ylempi versio)

Näin viimeksi Uumajassa (ei etelässä), kun heillä oli juuri sellaisia siellä ulkoterassilla ovien ulkopuolella ja myyjä sanoi, että heillä oli sellaisia, kun itse mietin niitä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.