Hei!
Kotona on seinä, jossa on 1900 mm aukko, ja haluaisin laajentaa sitä noin 1000 mm. (Katso kuva punaisella merkitty)
Mutta harkitsen liimapuupalkin asentamista, koska seinä on luultavasti kantava, minkä kokoinen pitäisi olla?
Mitä olen voinut nähdä vähän aukkoa tehdessäni, niin lattianiskat ovat cc1200, ja luulisin, että kattoristikot ovat yhdessä niin, että se on välipohja, mutta en ole varma.
Talo on 1 1/2 kerroksinen villa vuodelta 83 hieman Uppsalasta ulkopuolella, eli lumikuorma-alue 2,0
Ystävällisin terveisin, Jeppe
 
  • Pohjapiirros vuoden 1983 talosta, keskellä punaisella merkitty seinä, jossa aukko laajennettavaksi. Näyttää keittiön, makuuhuoneen ja olohuoneen.
Sinulla ei ole talon osastoa ja ehkä pohjapiirustusta?
 
B bossespecial sanoi:
Sinulla ei ole talon osapiirustusta ja ehkä perustuspiirustusta?
Tarkistan, onko niitä olemassa, muuten ehkä joku naapuri saattaa omistaa. Alueella on samanlaisia taloja!
 
Seinä on varmasti kantava. Jos haluaa laskea sen, tarvitaan poikkileikkaus. Lattiapalkkeja on varmasti c/c 600 mm. Miksi haluatte suurentaa aukkoa? Saatte huonomman olohuoneen, jossa on vähemmän kalustettavuutta.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.