Olemme pystyttäneet telineen talomme akuutin puolen maalauksen ajaksi.
Näkee nyt ylhäällä yläpaneelin luona, että alaosa on lahovaurioitunut. Ehkä viimeiset 7 cm per lauta.
Tarvitseeko tämä paneeli vaihtaa? Muuten se näyttää todella hyvältä ..

• Keltaisen puisen talon julkisivu, jossa alaosan laudoissa on mustia mädän jälkiä.
Sahaa pois, lisää yksi harmaa vaakalaudoitus (tai vaihda nykyinen leveämpään) siirrä ylöspäin levy (punainen?)
Mutta kokeile ensin, onko se mätä vai vain halkeamia? Jos se on vain halkeamia, voit kitata ne ja maalata päälle. Mutta varmista, että saat siveltimen puun päätyyn.

• Tykkään
eppeee
  • Laddar…
I InsidersUnited sanoi:
Sahaa pois, lisää yksi harmaa vaakalauta (tai vaihda nykyinen leveämpään) siirrä levyä ylemmäs (punainen?)
Mutta kokeile ensin, onko laho vai vain halkeamia? Jos on vain halkeamia, voit tiivistää ne ja maalata päälle. Mutta varmista, että saat siveltimen puun päätulokseen.
Kiitos! Sehän on kova, kun tuntee veitsellä, joten ehkä se on vain halkeamia. Millä tiivistetään parhaiten?

C
E eppeee sanoi:
Kiitos! Se on kovaa kun tuntee veitsellä, joten voi olla vain halkeamia. Millä saumaisi parhaiten?
Niin minulla oli vanhassa talossani, monta vuotta. Se oli kuiva ja halkeileva. Tyydyin maalaamaan sen. Ja kun se ei pahentunut, niin se toimi.
Onko vesipelti hieman kallellaan sisäänpäin juuri siinä?
Ehkä voisit taiputtaa sitä hieman niin, että vesi ei jää paneelin taakse?

• Tykkään
eppeee
  • Laddar…
Jollakin ylitiettävyydellä saumausmassalla sopivasta merkistä. Olen joskus käyttänyt ikkunakitttiä hyvällä tuloksella itse asiassa, mutta ota joku sauma, jos sinulla on.

• Tykkään
eppeee
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.