Hei,
Tämä on ensimmäinen ketjun aloitukseni, ja niitä tulee varmasti lisää ottaen huomioon, minkä projektin olemme ottaneet käsillemme! =D
Olen lukenut läpi useita ketjuja tästä aiheesta ja saanut hieman tietoa sitä kautta, mutta otan kiitollisena vastaan ajatuksianne juuri minun erityiseen haasteeseeni liittyen.
Meidän täytyy vahvistaa osa välipohjasta vanhan vesivahingon jäljiltä, katso liitetyt kuvani. Vahinko on noin 1 metrin päässä ulkoseinästä ja kokonaismatka ulkoseinästä seuraavaan kantavaan seinään on 4,5 metriä.
On sanottava, että kaikki on ollut kuivaa jo pitkään.

Miten käsittelisitte nuo 2 vaurioitunutta palkkia? Mitä muuta minun pitäisi ajatella mielestänne?

Kiitos etukäteen!

• Katto ja seinät paljaana keskeneräisessä remonttikohteessa, näkyvissä on vanhoja lautoja ja vesi-/homevaurioita puupalkkien kohdalla.
  • Vaurioitunut välipohjan palkki ja vanha putki vesivahingon jälkeen.
  • Tykkään
Björkebo Frösön
  • Laddar…
Kyllä, vesivahingot eivät ole hauskoja. Tarkan arvioinnin täytyy tehdä paikan päällä. Täytyy työntää veitsi palkkeihin nähdäkseen, kuinka vaurioituneita ne ovat. Jos ne eivät ole vaurioituneet syvältä, pitäisi olla mahdollisuuksia vahvistaa. Mitkä ovat lattianpalkkien mitat? Jätä huomiotta lisäpalkit, jotka tukevat sokkelia.

• Tykkään
Björkebo Frösön
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.