Hei, aion rakentaa kylpyhuoneen, mikä tarkoittaa, että minun täytyy vetää viemäriputki lattian kannattajan läpi talon kahden kerroksen välillä. Kannatin on 200 mm ja täytyy porata 120 mm putkea varten. On mentävä kahden kannattajan läpi, täytyykö kannatin sitten vahvistaa jollain tavalla, tietääkö joku?
Terveisin Luppe :-/
 
Riippuu hieman jännevälistä ja kottlingista, mutta se on helppo vahvistaa, joten tyhmää ottaa riski...

Liima- ja ruuvaa kiinni vaneripala ~15*195*1200 molemmille puolille palkkia, keskitetysti reiän kohdalla. Tietenkin sinun täytyy porata myös vaneriin ;)

Jos saat lisäksi naulattua kiinni kolvningar 45*195 (katso alla), niin se on rauhallista!

-----------------------------------------------
| |
| |
----------------------- ----------------------
| |
| |
----------------------- ----------------------
| |
| |
-----------------------------------------------
 
Yritä porata mahdollisimman lähelle keskustaa!
 
Valitettavasti putken on oltava tietyssä kulmassa, 1,5 cm/metri, joten se on toisesta päästä yläreunassa ja seuraavassa lähempänä alareunaa. Vahvistaminen vaikuttaa kuitenkin hyvältä idealta. Ystävällisin terveisin, Luppe
 
Totta, 1 cm/meter sen pitäisi olla, mutta yritä välttää alareunaa bjälken - siellä on suurin kuormitus!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.