2 771 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Vahvistaa kisko?
Hei, aion rakentaa kylpyhuoneen, mikä tarkoittaa, että minun täytyy vetää viemäriputki lattian kannattajan läpi talon kahden kerroksen välillä. Kannatin on 200 mm ja täytyy porata 120 mm putkea varten. On mentävä kahden kannattajan läpi, täytyykö kannatin sitten vahvistaa jollain tavalla, tietääkö joku?
Terveisin Luppe :-/
Terveisin Luppe :-/
Riippuu hieman jännevälistä ja kottlingista, mutta se on helppo vahvistaa, joten tyhmää ottaa riski...
Liima- ja ruuvaa kiinni vaneripala ~15*195*1200 molemmille puolille palkkia, keskitetysti reiän kohdalla. Tietenkin sinun täytyy porata myös vaneriin
Jos saat lisäksi naulattua kiinni kolvningar 45*195 (katso alla), niin se on rauhallista!
-----------------------------------------------
| |
| |
----------------------- ----------------------
| |
| |
----------------------- ----------------------
| |
| |
-----------------------------------------------
Liima- ja ruuvaa kiinni vaneripala ~15*195*1200 molemmille puolille palkkia, keskitetysti reiän kohdalla. Tietenkin sinun täytyy porata myös vaneriin
Jos saat lisäksi naulattua kiinni kolvningar 45*195 (katso alla), niin se on rauhallista!
-----------------------------------------------
| |
| |
----------------------- ----------------------
| |
| |
----------------------- ----------------------
| |
| |
-----------------------------------------------
Klikkaa tästä vastataksesi