Hei
Olemme rakentamassa taloamme ja jokin aika sitten saapuivat portaat.
Emme olleet ajatelleet, että vaatehuoneen seinän ja kaiderakenteen väliin jää väli (katso kuva). Olemme hieman epätietoisia siitä, pitäisikö "raon" rakentaa umpeen niin, että kaiteet kiinnittyvät itse seinään sen sijaan. Olemme hieman epävarmoja siitä, mitä haluamme tehdä, ja mielestämme siitä tulee vain kuollut tila, jota ei käytetä muuhun kuin että se on vaikeasti siivottava.

Vinkkejä ja ideoita otetaan kiitollisena vastaan
 
  • Rakennusprojektin kierreportaikko, vasemmalla puolella kaapin seinä ja niiden välissä tila. Maalarinteippiä portaissa, rakennustarvikkeita esillä.
martin7805 martin7805 sanoi:
Hei
Rakennamme taloamme ja tässä eräänä päivänä saapui portaat.
Emme olleet ajatelleet, että vaatekaappiseinän ja kaiteen väliin jää väli (katso kuva). Miettimme, pitäisikö "raon" rakentaa umpeen jotenkin niin, että kaide kiinnittyisi itse seinään. Olemme hieman epävarmoja, mitä haluamme tehdä, ja mielestämme siitä tulee kuollut tila, jota ei käytetä mihinkään muuhun kuin että se on vaikeasti siivottava.

Otamme kiitollisina vastaan vinkkejä ja ideoita
Olisin tehnyt kiilapalan, joka seuraisi samaa linjaa kuin porraspuun kaltevuus.
Se kiinnitetään hieman porraspuun tason alapuolelle.

Edit Siten se on silti siivottavissa. Jos seinä rakennetaan aivan kaidetta vasten, syntyy pieni rako, jota ei voi siivota.
Toinen vaihtoehto on, että seinä rakennetaan aivan porraspuuta vasten ja käytetään vain käsijohdetta seinässä kaiteen sijaan.
 
Tee kapea ulosvedettävä kaappi hyllyillä tai ilman? Ehkä hyvä paikka sateenvarjolle, avaimille, talutushihnalle tai muille pienille asioille, jotka on hyvä ”piilottaa”. Tulee myös hylly päälle, jonne voi joko laittaa tavaroita tai asetella koristetta/kukkaa…

Näyttää siltä, että sinne voisi laittaa kenkiäkin (niiden ei tarvitse olla ”vierekkäin” kaapissa).

”Etupuoli” voisi olla avoin kuin kapea kirjahylly kännyköille. Monia ideoita.
 
Miten tulos oli?

Meillä on samanlainen trappa, jonka ajattelimme rakentaa, mutta emme ole vielä oikein päättäneet miten.
 
martin7805 martin7805 sanoi:
Hei
Rakennan taloamme ja muutama päivä sitten saapui portaat.
Emme olleet ajatelleet, että vaatekaapin seinän ja kaiteen väliin jäävä aukko (katso kuva) olisi ongelma. Olemme hieman kahden vaiheilla, pitäisikö aukko täyttää niin, että kaide istuisi itse seinässä. Olemme hieman jakautuneita siitä, mitä haluamme tehdä, ja mielestämme siitä tulee vain tyhjä tila, jota ei käytetä mihinkään muuhun kuin että se on vaikeasti siivottavissa.

Otamme kiitollisina vastaan vinkkejä ja ideoita
Hei! Minulla on portaiden alla tila, joka on todella samanlainen kuin sinun, ja haluan myös rakentaa sinne varaston ja pohdiskelen ratkaisuja. Miten te lopulta teitte? Jäikö tyhjä kapea tila/aukko vai löysittekö siihen jonkin fiksun ratkaisun?
 
K
Hei, olen samassa tilanteessa. Onko sinulla kuvia lopputuloksesta? 😊
 
S
C Cecilia Gu sanoi:
Hei! Minulla on tila portaiden alla, joka on hyvin samanlainen kuin sinun, ja haluan myös rakentaa varaston sinne ja mietin ratkaisuja. Miten te lopulta teitte? Jäikö tyhjä kapea tila/rako jäljelle vai löysittekö siihen fiksun ratkaisun?
U Uberlord sanoi:
Miten tulos oli?

Meillä on samanlainen porras, jonka ajattelimme rakentaa sisään, mutta emme ole ihan päättäneet miten.
K Kloss sanoi:
Hei, olen samassa tilanteessa. Onko sinulla kuvia lopputuloksesta? 😊
Ping @martin7805
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.