6 469 lukukertaa ·
6 vastausta
6k lukukertaa
6 vastausta
Vaatekaappi portaiden alla
Hei
Olemme rakentamassa taloamme ja jokin aika sitten saapuivat portaat.
Emme olleet ajatelleet, että vaatehuoneen seinän ja kaiderakenteen väliin jää väli (katso kuva). Olemme hieman epätietoisia siitä, pitäisikö "raon" rakentaa umpeen niin, että kaiteet kiinnittyvät itse seinään sen sijaan. Olemme hieman epävarmoja siitä, mitä haluamme tehdä, ja mielestämme siitä tulee vain kuollut tila, jota ei käytetä muuhun kuin että se on vaikeasti siivottava.
Vinkkejä ja ideoita otetaan kiitollisena vastaan
Olemme rakentamassa taloamme ja jokin aika sitten saapuivat portaat.
Emme olleet ajatelleet, että vaatehuoneen seinän ja kaiderakenteen väliin jää väli (katso kuva). Olemme hieman epätietoisia siitä, pitäisikö "raon" rakentaa umpeen niin, että kaiteet kiinnittyvät itse seinään sen sijaan. Olemme hieman epävarmoja siitä, mitä haluamme tehdä, ja mielestämme siitä tulee vain kuollut tila, jota ei käytetä muuhun kuin että se on vaikeasti siivottava.
Vinkkejä ja ideoita otetaan kiitollisena vastaan
Olisin tehnyt kiilapalan, joka seuraisi samaa linjaa kuin porraspuun kaltevuus.martin7805 sanoi:
Hei
Rakennamme taloamme ja tässä eräänä päivänä saapui portaat.
Emme olleet ajatelleet, että vaatekaappiseinän ja kaiteen väliin jää väli (katso kuva). Miettimme, pitäisikö "raon" rakentaa umpeen jotenkin niin, että kaide kiinnittyisi itse seinään. Olemme hieman epävarmoja, mitä haluamme tehdä, ja mielestämme siitä tulee kuollut tila, jota ei käytetä mihinkään muuhun kuin että se on vaikeasti siivottava.
Otamme kiitollisina vastaan vinkkejä ja ideoita
Se kiinnitetään hieman porraspuun tason alapuolelle.
Edit Siten se on silti siivottavissa. Jos seinä rakennetaan aivan kaidetta vasten, syntyy pieni rako, jota ei voi siivota.
Toinen vaihtoehto on, että seinä rakennetaan aivan porraspuuta vasten ja käytetään vain käsijohdetta seinässä kaiteen sijaan.
Tee kapea ulosvedettävä kaappi hyllyillä tai ilman? Ehkä hyvä paikka sateenvarjolle, avaimille, talutushihnalle tai muille pienille asioille, jotka on hyvä ”piilottaa”. Tulee myös hylly päälle, jonne voi joko laittaa tavaroita tai asetella koristetta/kukkaa…
Näyttää siltä, että sinne voisi laittaa kenkiäkin (niiden ei tarvitse olla ”vierekkäin” kaapissa).
”Etupuoli” voisi olla avoin kuin kapea kirjahylly kännyköille. Monia ideoita.
Näyttää siltä, että sinne voisi laittaa kenkiäkin (niiden ei tarvitse olla ”vierekkäin” kaapissa).
”Etupuoli” voisi olla avoin kuin kapea kirjahylly kännyköille. Monia ideoita.
Hei! Minulla on portaiden alla tila, joka on todella samanlainen kuin sinun, ja haluan myös rakentaa sinne varaston ja pohdiskelen ratkaisuja. Miten te lopulta teitte? Jäikö tyhjä kapea tila/aukko vai löysittekö siihen jonkin fiksun ratkaisun?martin7805 sanoi:
Hei
Rakennan taloamme ja muutama päivä sitten saapui portaat.
Emme olleet ajatelleet, että vaatekaapin seinän ja kaiteen väliin jäävä aukko (katso kuva) olisi ongelma. Olemme hieman kahden vaiheilla, pitäisikö aukko täyttää niin, että kaide istuisi itse seinässä. Olemme hieman jakautuneita siitä, mitä haluamme tehdä, ja mielestämme siitä tulee vain tyhjä tila, jota ei käytetä mihinkään muuhun kuin että se on vaikeasti siivottavissa.
Otamme kiitollisina vastaan vinkkejä ja ideoita
Klikkaa tästä vastataksesi