Hei!

Olen rakentelemassa autotallia ja tajusin nyt, että olen tehnyt hieman hassusti. Aion asentaa ylälistan päätyihin, koska minun täytyy jakaa paneeli pituuden vuoksi. Ennen kuin ajattelin tarkemmin, olen jo asentanut naulauslaudan pystypaneelille. Sitten asensin ylälistan naulauslaudan päälle. Tietysti sen olisi oikeasti pitänyt olla naulauslaudan takana.

katso kuvat:
Rakenteilla oleva autotalli, jossa näkyy punaiset paneelit, tikkaat seinää vasten ja tuulensuojakankaaseen kiinnitetyt laudat.
Punainen puuverhoilu ja musta metallinen ylipeite epätavallisesti kiinnitettynä naularimaan, joka voi kerätä kosteutta taakseen.
Seinän ulkopuoli, jossa on musta pelti asennettuna puukiinnikkeen eteen tuulensuojalevyä vasten.
Ylävinorakennus, jossa näkyy seinäpaneelia, aluskate ja ulkoverhouksen kulmaprofiili kiinnitettynä laudalle. Asennusvirhe tuo esiin ongelman.
Yläpuolelta kuvattu musta ylipeitto, ruuvikiinnikkeillä asennettuna, vaakasuoraan puupalkin päällä mittanauhan vieressä.

kuten näette, saan "taskun" levyn taakse naulauslaudan yläpuolelle.

pelkoni on, että voin saada vettä, koivunsiemeniä ja roskaa, jotka puhaltavat pystylaudoituksen alle, puhaltavat yli listan, ja kerääntyvät naulauslaudalle. se ei koskaan kuivu ja sitten se lahoaa.

ovatko pelkoni järkeviä ja ainoa oikea ratkaisu on purkaa roskat, vai olenko vain turhaan huolissani? kohtuullisesti vesi pitäisi kuivua hyvin tuuletetun paneelin avulla. minulla ei ole suurempaa tuntemusta siitä, kuinka paljon vettä voi puhaltaa paneelin taakse tai kuinka paljon tunkeutuu sisään.

mitä sanotte? jos se olisi helppo työ purkaa, olisin sen tehnyt, mutta naulauslauta on tarpeettoman hyvin naulattu, joten sen irrottaminen tulee olemaan helvettiä, + että minun täytyy varmaankin romuttaa kaikki ylälistat.

kommentteja kiitos?

Ystävällisin terveisin Henke

Siitä tulee samanlainen tasku jokaisen paneloidun laudan taakse, joten ei ole mitään syytä huoleen. Voit lisätä samanlaisen naulariman nykyisen yläpuolelle, niin pääset eroon taskusta.

Blecki on leikattu väärin. Se käänne ei ole hyväksytty.

• Tykkään
Lakritsianen ja 3 muuta
  • Laddar…
Finnjävel, hyvä idea! Niin teen, se on lisäksi yksinkertainen ratkaisu.
Käänteen suhteen yritin olla fiksu ja tehdä tilaa ylemmälle laudalle, joka tulisi alas siihen uraan. Paikan päällä tajusin, ettei se ollutkaan niin fiksua, joten se täytyy tehdä uudelleen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.