Olen etsinyt jonkin verran, mutta en löydä ihan sitä mitä etsin. Me pidämme luonnonmateriaaleista ja tulevassa lasiterassissamme haluamme vaalean sileän puupaneelin seinille ja kattoon. Mielestäni näkee paljon kuvia siitä, mutta kun aikoo etsiä mitä pitäisi ostaa, ei löydykään.

Mietin kuvan kaltaista:
https://www.google.se/search?biw=14...10.450.0...0.TYqvgn3GT4k#imgrc=rOzr7TDeXSQr-M:

tiedättekö mitä pitäisi ostaa?

R
Se mihin linkkaat, on luultavasti tavallinen paneeliseinä valkoisella kuultomaalilla, yleensä näyttää hyvältä, voi myös käyttää raakalauta 20x120, mutta niissä ei ole mitään viisteitä. Sopiva olisi ottaa kaksinkertaisesti uritettu paneeliseinä, jota on saatavana leveyteen asti 170.

Huomannut, että monet suosittelevat byggmax mäntylattiaa, koska respont voi olla hyvin kosteaa. Myös vaneri voi toimia, jolloin hinta laskee huomattavasti.

On pula standardipaneeleista, jotka toimivat kuten toivotaan. Kaiken mitä käytetään, on oltava erittäin kuivaa, joten lattialaudat voivat toimia. Silti on hyvä, että pontin vieressä on pieni viiste, joka vähentää vaikutelmaa siitä, että laudat erkanevat hieman. Itse olen usein tilanteissa, joissa on tarpeen tilata erikoispaneeli oman piirustuksen mukaan. Tämän voi tehdä erikoispuusepällä, mutta se on useimmiten melko kallista, kun on pakko käyttää kuivaa ja oksatonta puuta. Mäntyplywood on mielenkiintoinen vaihtoehto. Hyvällä pohjalla, kuten harvalla paneelilla tai vastaavalla, se voidaan valita melko ohueksi. Sekä paneeli että vaneri vaativat suurta huolellisuutta asennuksessa (plus hyvät ruuvit, listaruuvit pienillä päillä ovat yleensä parhaita paneelissa), jotta lopputulos olisi hyvä.

Tarkista Baseco, heillä on mukavia paneeleita sisäkäyttöön ja Sveden puulla on myös paneeleita.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.