Hei...
Yksi ajatus joka tuli mieleen nyt kun olen pienemmän WC:n remontissa.
WC on pieni ja siitä tulee vähän hankala laittaa täyspitkää vaneria lattiasta kattoon... mutta toimiihan se laittaa vaneri horisontaalisesti?
(Kipsilevy kuitenkin pystysuorasti)

/Frippe

Joo, mutta varmistaisin, että teen jatkoksen säännön mukaisesti, riippumatta siitä, mihin suuntaan levyt ovat. En kuitenkaan ole hyvin perehtynyt Säker Vatten -standardiin.

Rickard.
Onko se wc vai kylpyhuone?

Kyllä se käy hyvin, mutta "säkra våtrumsväggen" mukaan saumojen tulisi aina kohdata koolinkiin (tai vastaavaan), joten jos haluat noudattaa tätä 100 %, sinun täytyy lisätä koolinkeja. Jos haluat ripustaa jotain raskasta lähelle, kuten esim. käsienpesualtaan, on varmaan viisasta tehdä se joka tapauksessa, vaikka et valitsisikaan noudattaa tarkasti.

Rickard. Rickard. sanoi:
Onko se wc tai kylpyhuone?

Kyllä se sopii, mutta "turvallisen märkähuoneen seinän" mukaan liitosten tulisi aina osua palkkiin (tai vastaavaan), joten jos haluat seurata sitä 100 %, sinun on lyhennettävä, jos haluat ripustaa jotain painavaa kuten pesuallas lähistöllä, on luultavasti viisasta tehdä se, vaikka et päättäisi seurata tarkasti.
Hei

Kiitos vastauksesta. Se ei ole kylpyhuone, vain pieni vieras-wc. Aion lyhentää. Seinät ovat vanhoja ja tukivirkat ovat vaihtelevan etäisyyden päässä toisistaan, joten joudun joka tapauksessa asettamaan palkkeja.
Kuitenkin minulle on helpompaa käyttää pienempiä levyjä kuin 2450 ja asettaa vaneri vaakasuoraan...
;)

/F

Rickard.
F Frippego sanoi:
Hei

Kiitos vastauksesta. Se ei ole kylpyhuone, vain pieni vierasvessa. Aion asentaa levyt. Se on vanhat seinät, joissa on vaihtelevat cc-mitat sääntöjen välillä, joten riippumatta siitä, onko vaakasuora vai pystysuora, minun on asetettava tukipuut. Kuitenkin on helpompaa minulle, että levyt ovat alle 2450 ja asettaa vaneri vaakasuoraan...
;)

/F
Sitten 15mm vaneri on jo "overkill", joten tee se niin, että se tuntuu hyvältä, niin se on hyvä. Vessassa ei ole märkätilojen seiniä ;)

Rickard. Rickard. sanoi:
Silloin 15mm vaneri on jo "overkill", joten tee niin, että se tuntuu hyvältä, niin se tulee olemaan hyvä. WC:llä ei ole märkätilojen seiniä ;)
Jo...olen samaa mieltä, että 15mm on overkill, mutta laatoittaja haluaa sen niin...
:D

/F

Sinunhan pitäisi kuitenkin saada pesuallas, väggbrickpr jne, oletan, on täydellistä asentaa plugga seinään kun aikoo kiinnittää asioita. Kannattaa maksaa ja nähdä vaivaa monta kertaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.