3 298 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Vaahtomuovi
Ajattelet täysin oikein, sen ei pitäisi olla ongelma, sillä käytetään yleensä liimaukseen solumuovia/styroksia polyuretaaniliimalla ja juuri polyuretaania löytyy vaahdoista. Olen itse tehnyt samanlaista tiivistääkseni saumakohtia ennen valua ja se toimi täydellisesti, liimaa ja tiivistää hyvin levyihin. Varmista, että levyt ovat suhteellisen puhtaita ja suihkuta niitä hieman vedellä, esimerkiksi kukkaruiskusta, ennen kuin vaahdotat, niin saat vielä paremman tuloksen.
Olen myös käyttänyt uretaanivaahtoa styroxia vastaan huomaamatta mitään ongelmia.
Mahdollisia pitkän aikavälin ongelmia en ole kuitenkaan vielä havainnut (1 vuoden vanha). Ja kun sen päällä on betonilaatta, en luultavasti koskaan tulekaan huomaamaan mahdollisia ongelmia.
Uskon, että voit rauhassa käyttää uretaanivaahtoa.
Mahdollisia pitkän aikavälin ongelmia en ole kuitenkaan vielä havainnut (1 vuoden vanha). Ja kun sen päällä on betonilaatta, en luultavasti koskaan tulekaan huomaamaan mahdollisia ongelmia.
Uskon, että voit rauhassa käyttää uretaanivaahtoa.
Vaahto ei kestä auringonvaloa (kyllä, tietyt variantit), mutta muuten se vaikuttaa täysin vakaalta. Aloitin vaahdon käytön noin kymmenen vuotta sitten, ja joitakin näistä paikoista voin yhä tarkastella. Näyttää samalta kuin silloin kun levitin vaahdon, vaikkakin hieman tummemmalta pinnalta. Auringonvalossa se kuitenkin haurastuu ja hajoaa pieniin osiin.
Klikkaa tästä vastataksesi