13 866 lukukertaa ·
8 vastausta
14k lukukertaa
8 vastausta
Uusi sisäseinä, miten saada se suoraksi?
Aion rakentaa uuden sisäseinän olohuoneen ja tulevan pesutuvan välille. Minulla on kuitenkin ongelmia mitata niin, että parrut ovat suoria. Katsoin rakennusohjeesta, ja siellä sanottiin, että pitäisi mitata diagonaalisesti verrattuna viereiseen seinään. Sitä emme kuitenkaan voi tehdä, koska seinät ovat yhtä pitkiä, ja tämä seinä päättyy savupiippuun. Emme myöskään voi mitata suoraan viereistä seinää vasten, koska kyseinen seinä on eri paksuinen.
Miten meidän pitäisi toimia varmistaaksemme, että uusi seinä on suora?
Miten meidän pitäisi toimia varmistaaksemme, että uusi seinä on suora?
Saa kokeilla, siitä tulee hankalaa koska savupiippu on kaikkea muuta kuin tasainen, enkä voi kiinnittää narua mihinkään muualle.
Se ei onnistunut, ei mene yhtään suoraksi. Täytynee kokeilla vain silmämääräisesti.
Miten onnistut kiristämään narun ilman että se tulee suoraksi? Ja miksi sinun täytyy kiinnittää naru savupiippuun? Aluspuu pitäisi kai kiinnittää lattiaan, joten voit kai lyödä pari ylimääräistä naulaa lattiaan ja kiinnittää narun niiden väliin?ThomasLindgren sanoi:
Tai sitten en ymmärrä mitä tarkoitat "suora".
Haluan, että koko seinä on suora, mukaan lukien savupiippu. Eli minun täytyy kiinnittää naru aivan seinän päätyyn, savupiipun kohdalle. Mutta se on varmaan nyt ratkennut, tai oikeastaan en välitä, jos siitä ei tule täysin suora. Nyt minulla on isompi ongelma, ja se on, miten saan kiinnitettyä tukipuun savupiippuun.
Varo vain, ettei nuohooja tule äreäksi. Näyttää olevan kovin tarkkaa nykyaikana savupiippujen kanssa, mutta pl400 liiman pitäisi kiinnittää mikä tahansa sääntö, jos se ei ole liian epätasainen. Sellaisissa tapauksissa voisin ajatella karmiruuveja, joissa porataan ja kiinnitetään kärki 2 komponenttiliimalla savupiippuun.
Otin mitä minulla oli. Rödplugg, jonka laitoin tiileen, sitten porasin läpi säännön, ja upotin 57 mm kipsiruuvin läpi. Sujui paremmin kuin odotin, pysyy kuin mikä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kuinka tasoitamme/rapatamme yksinkertaisimmin uudisrakennetun sisäseinän kipsilevyistä liitteen kuvan mukaisesti? Mitä työkaluja meidän tulisi käyttää saadaksemme rakenteen?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Uuden sisäseinän kiinnitys
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Snickare sökes i Stockholm som kan riva innerväggar och få upp nya innerväggar
Referenser Hantverkare & Entreprenörer