2 787 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Uusi ovi kellarin seinään
Mietin lisäoven asentamista kellariin. Siihen, missä ovi tulisi olemaan, on nyt ikkuna. Seinä on muuraus jostain kivityyppisestä materiaalista (talo=1907, mutta juuri tämä seinä ei ole luonnonkiveä vaan muurattu ja rapattu, luultavasti 40-luvulta).
Koska siellä on jo ikkuna, enkö minun pitäisi miettiä palkin lisäämistä oven yläpuolelle? En siis ajatellut tehdä ovesta leveämpää tai korkeampaa kuin ikkuna, vain piikata ikkunan alta lattiaan asti.
Ylemmän kerroksen välipohja on muuten puuta.
Koska siellä on jo ikkuna, enkö minun pitäisi miettiä palkin lisäämistä oven yläpuolelle? En siis ajatellut tehdä ovesta leveämpää tai korkeampaa kuin ikkuna, vain piikata ikkunan alta lattiaan asti.
Ylemmän kerroksen välipohja on muuten puuta.
Älä unohda suojamaskia, sillä siellä pölyää varmasti!
Klikkaa tästä vastataksesi