Mietin lisäoven asentamista kellariin. Siihen, missä ovi tulisi olemaan, on nyt ikkuna. Seinä on muuraus jostain kivityyppisestä materiaalista (talo=1907, mutta juuri tämä seinä ei ole luonnonkiveä vaan muurattu ja rapattu, luultavasti 40-luvulta).
Koska siellä on jo ikkuna, enkö minun pitäisi miettiä palkin lisäämistä oven yläpuolelle? En siis ajatellut tehdä ovesta leveämpää tai korkeampaa kuin ikkuna, vain piikata ikkunan alta lattiaan asti.

Ylemmän kerroksen välipohja on muuten puuta.
 
Se on vain ottaa esille suuri vinkelslip med rätt skiva. Vedä linjat esiin ja leikkaa niin paljon kuin tygen kestää. ;)
 
Älä unohda suojamaskia, sillä siellä pölyää varmasti!
 
Muista vain aloittaa hieman säästeliäästi. Aina helpompaa leikata vähän lisää kuin tehdä korjauksia, jos ottaa liikaa.
 
Jos se on muurattu jonkinlaisella kevytbetonilla, voit myös käyttää tiikeri sahaa oikealla terällä tai käsisahata kevytbetonisahalla (tyypillinen pokasaha isoilla hampailla).
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.