Aion asentaa uuden lattian ja ajattelin asentaa kynnyksettömän. Minulla on kuitenkin ongelma karmissa, kun olen poistanut vanhan kynnyksen, uusi lattia ei täytä rakoa. Miten tämä yleensä ratkaistaan? Normaalisti lattia EI mahdu, jolloin se on helppo ratkaista sahaamalla karmia, mutta miten toimia tässä tapauksessa?

• Ovenkarmi ilman kynnystä, paljastaa aukon lattian ja ovenkarmin välillä, mikä voi olla ongelmallista uuden lattian asennuksessa.
Laita lattia ja sahaa sitten sopiva puukappale ja liimaa se kiinni. Sitten vain kittaa, hio, kittaa, hio ja sitten maalaa koko karmin. Pitäisi kyllä toimia.....

Olen samaa mieltä edellisen puhujan kanssa lisäyksellä - älä liimaa PL600:lla. PL600:lla saa aikaiseksi melko paksun sauman, joka vie kauan kutistuessaan. Tämä tarkoittaa, että silottelet ja hiot ja maalaat kunnes kaikki on täydellistä, ja muutaman kuukauden päästä sauma on kutistunut ja kaikki on liikkunut niin, että saumat näkyvät selvästi. Älä kysy, miksi tiedän tämän...

Kiitos vastauksista, onneksi minulla on kynnykset jäljellä, joten passipalojen liimaaminen on helppoa. Tietysti minulla on kotona PL600, onneksi mainitsit sen :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.