nikasp
Hu, se näyttää oudolta. Varmaan hän teki virheen ja yrittää onneaan, että uskot siihen. Kuten silloin kun he asensivat fiber ja vahingossa porasivat reiän paneeliin. Sanoivat avopuolisolle, että "tällaiset asiat omistaja (minä) yleensä haluaa korjata". Kiitos vaan siitä! Korjasimme sen useita vuosia myöhemmin, kun maalasimme uudelleen.

• Tykkään
Hammare&Spik
  • Laddar…
Unikt namn Unikt namn sanoi:
Luulisi, että ammattilainen löytäisi paremman ratkaisun kuin ikkunan naulaaminen kiinni.
Mistä sait "ammattilainen"? :cool:

K Kane sanoi:
Var fick du "proffs" ifrån? :cool:
He ovat oikeasti taitavia ja olen ollut tyytyväinen heihin tähän asti. Uskon yksinkertaisesti, että hän lähti siitä oletuksesta, että julkisivu olisi suora ympäriinsä. Eikä ottanut huomioon, että tämän vanhan talon ikkunat ovat hieman eri kohdissa eri puolilla.

Olen itse vaihtamassa julkisivua ja aion tehdä yhden puolen vuodessa, en ole tullut ajatelleeksi, että ikkunat voivat olla eri korkeudella...:surprised::thinking::)

• Tykkään
Hammare&Spik
  • Laddar…
Joko heidän täytyy leikata paneelia pois ikkunoiden ympäriltä ja tehdä se "niin hyvin kuin mahdollista" tai heidän täytyy poistaa paneeli. Nosta sääntöä 10 cm ja naulaa paneeli uudelleen?

Siirtääkö kellarin ikkuna hieman ulos?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.