Hei

Olemme käyneet katsomassa taloa, jossa on rapattu julkisivu, joka mielestäni on erikoinen ratkaisu. Siellä on asetettu solumuovilevyt suoraan vanhan ponttilaudoituksen päälle ja sitten rapattu tämän päälle. Tämä tehtiin 2015. Minusta tuntuu erittäin oudolta tehdä näin, kun tiedetään kaikki ongelmat, joita yksivaiheisilla julkisivuilla on, mikä on ollut tiedossa jo monta vuotta. Nyt on kuitenkin "ilmarako" rakoissa, jotka muodostuvat ponttilaudoituksen lautojen väliin, mutta olen silti skeptinen rakenteesta.
Lisäksi voi kysyä, miksi polystyreenilevyt laitettiin, ainoastaan ​​jotta rapeuttaisiin niiden päälle vai lisäeristyksen saamiseksi? Eristyskykyhän pitäisi vähentyä huomattavasti, kun takana on ilmatilaa, jossa ilma voi vapaasti liikkua?

Olen kuitenkin aina skeptinen siihen, että muovia on kaikkialla, joten mielipiteeni rakenteesta saattavat olla vaikuttuneita siitä, että inhoan solumuovia.

Suosittelisin pidättäytymään vaihtoehdosta tai vähentämään kustannukset julkisivun uudistamisesta.

• Tykkään
johel572
  • Laddar…
Tuntuu, että tässä talossa on niin paljon virheitä, että aion ohittaa sen. Katto- ja peltityöt ovat puutteellisia, vastaremontoidut kylpyhuoneet ilman puristusrengasta lattiakaivossa, selvästi kotikutoista sähköä. Sitten piste i:n päälle: sisustettu kellari seinillä ja lattialla, joista tulee selvä homeen haju. Suurin osa tehty viimeisten 3-4 vuoden aikana.

Ilmeisesti siellä asuu myös puuseppä :)

H huggan sanoi:
Suosittelen pidättäytymään vaihtoehdoista vähentää kustannuksia julkisivun uusimiseksi.
No, jos kyse olisi vain huonosti tehdystä julkisivusta. Talossa on useita virheitä, jotka viittaavat siihen, että monia asioita on tehty viime vuosina vain pintapuolisesti. Mielestäni on liian suuri riski ostaa tämä talo. Myös paljon on sellaista, mitä haluaisimme itse uudistaa, joten haluaisimme vaikuttaa hintaan enemmän, mihin myyjät eivät luultavasti ole kiinnostuneita.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.