Lue! kirjoitinhan jo, että he aikovat laittaa OSB reguuksien väliin. Lisätyötä on se, että Movehomen karmi on sovitettu seinien leveyteen.

H
R RoBo sanoi:
Lue! Kirjoitinhan, että he aikoivat laittaa OSB:n koolausten väliin. Lisätyö, koska Movehome: llä karmien leveys on sovitettu seinien mukaan
mutta seinä ei tule leveämmäksi vain siksi, että asennetaan osb poikkipuiden väliin?
Miten saat sen toimimaan?

H hul sanoi:
miksi ovet aiheuttaisivat lisää työtä?
Voi olla niin, että talontoimittajalla on karmit, joiden mitat sopivat täydellisesti kipsi/ranka/kipsiin, ja että puuseppien täytyy laittaa smyg/Sala ulos, jotta se näyttäisi hyvältä paksummilla seinillä.

Muokkaus: Huomasin nyt, että tarkoitit laittaa osb-rankojen väliin, silloinhan siinä ei pitäisi olla eroa.

• Tykkään
1
  • Laddar…
H
Valkyr Valkyr sanoi:
Voi olla, että talotoimittajalla on karmi, jonka mitat sopivat täydellisesti kipsi/kehys/kipsi kanssa, ja että kirvesmiesten sitten täytyy asentaa smyg/Sala, jotta se näyttäisi hyvältä paksummalla seinällä?

Muokkaus: huomasin nyt, että tarkoitit asettaa osb koolausten väliin, silloinhan sillä ei pitäisi olla eroa.
Mutta eihän seinä ole leveämpi, kun asennat obs poikkipuiden väliin?
miten saat ne sopimaan yhteen?

Asentaa osb kaikkien kipsilevyjen taakse television ripustamista varten vaikuttaa todella ylimitoitetulta.

Kipsillä on huono maine, mutta itse asiassa se ei ole niin huono kiinnittää, jos opiskelee hieman miten se tehdään.

Sitten voi aivan kuten hul on tehdä laittamalla vaneri tai osb REGELIEN VÄLIIN, sen sijaan että laittaisi kipsin ja regelin väliin, tällä tavalla seinän paksuus ei lisäänny ollenkaan. Hyvin yleinen tapa. Silloin voi valita mihin haluaa tämän vahvistuksen.

Kaksinkertainen kipsi on huomattavasti parempi äänieristykseen kuin kipsi+osb.

En ole millään tavalla vastaan vaneria kipsin takana. Mutta se on "luksusratkaisu", jota kaikilla ei ole varaa/haluja priorisoida. Ehkä haluaa mieluummin käyttää ne rahat johonkin muuhun.

• Tykkään
Krille4 ja 1 muu
  • Laddar…
H hul sanoi:
Mutta seinä ei muutu leveämmäksi, koska asennat obs sisäpuolelle? miten saat ne sopimaan yhteen?
Juuri sitä minä kirjoitan. Etkö ole selvinpäin, vai haluatko vain provosoida?

H
R RoBo sanoi:
Det är ju det jag skriver . Är du inte nykter eller vill du bara provocera.
mutta sinähän kirjoitat, että Movehomelle tulee lisätöitä karmen asentamisesta, koska ne on mukautettu seinien mukaan.

miksi siitä tulisi lisätöitä, ihmettelen?

L
Toivottavasti TS lukee ketjun ei vain suoraan, vaan myös rivien välistä, uskon, että on syytä miettiä, miten he haluavat asioiden olevan, mutta kuten sanottu, on monia eri tapoja rakentaa taloja, ja jokaisen on itse otettava huomioon, mitä ammattilaiset ovat kokeneet.

Valkyrille, saatat olla oikeassa karmien kanssa (68mm) 3 mm alle, seinä 71 mm
on myös klackfoder, jos seinästä tulee hieman paksumpi.

Olen käsitellyt niitä kysymyksiä, joita TS on esittänyt tässä ketjussa, enkä voi antaa enempää nyt.

• Tykkään
1
  • Laddar…
H
L Liteavvarje sanoi:
Toivottavasti TS lukee ketjua ei pelkästään suoraan, vaan myös rivien välistä, uskon kyllä, että on hieman pohdittavaa siinä, miten he haluavat sen olevan, mutta kuten sanottu, on monia eri tapoja rakentaa taloa, ja se on jokaisen oma asia ottaa vastaan se, mitä kokemus
ammattilaisilta on osoittanut,
Valkyrille, saatat olla oikeassa karmien kanssa (68mm) 3 mm alle, seinä 71 mm
on olemassa myös pännänlista, jos seinästä tulee hieman paksumpi,
Olen käsitellyt ne pohdinnat, joita TS:llä on tässä ketjussa enkä voi antaa enempää nyt,
mutta hyvät hyssykät, miksi seinästä tulisi paksumpi?

S
H hul sanoi:
mutta hyvänen aika, miksi seinä muuttuisi paksummaksi?
ei laiteta osb:ta koolauksien väliin. ymmärrätkö kuinka aikaa vievää se on talonrakentamisessa?

H hul sanoi:
mutta hyvänen aika, miksi seinä tulisi paksummaksi?
Jos kiinnität OSB:n kipsilevyn taakse runkotolppiin, seinästä tulee leveämpi/paksumpi tai miksi sitä haluatkaan kutsua. Siksi OSB pitäisi kiinnittää runkotolppien väliin, jotta ei tarvitse jatkaa karmeja.

S
R RoBo sanoi:
Jos asennat OSB:n kipsilevyn taakse koolausten päälle, seinästä tulee leveämpi/paksumpi tai miksi haluaisitkaan kutsua sitä. Siksi OSB kannattaa asentaa koolausten väliin, jotta ei tarvitse pidentää karmia.
sen voi asentaa koolausten väliin mutta sitä ei tekisi kukaan talonvalmistaja

Jos OSB laitetaan välirekisterin ja kipsin väliin, seinästä tulee paksumpi. Näin tehdään, kun rakennetaan funka-levyillä. Jos halutaan saada ruuvattavaa paikallisesti esimerkiksi TV:tä varten, voidaan laittaa OSB rekisterien väliin.

Molly voidaan porata pois, silloin ei jää jättimäisiä reikiä.

• Tykkään
1
  • Laddar…
H
SBH sanoi:
man sätter inte osb mellan reglarna. förstår du hur tidskrävande det är i hustillverkning?
Kyllä, näin tehdään aina, kun ei ole vaatimusta osb-levystä, vaan vain osb:n poikkipuut. Se käy erittäin nopeasti, laita levy paikalleen ja kiinnitä pari ruuvia kahteen metallinauhaan, niin se on valmis.

H
R RoBo sanoi:
Jos asennat OSB:n kipsilevyn taakse koolauksiin, seinästä tulee leveämpi/paksumpi tai miten nyt haluatkaan kutsua sitä. Siksi OSB tulisi asentaa koolausten väliin, jolloin ei tarvitse salata karmia.
Juuri sitä minä olen sanonut, että kun asennat koolausten väliin, niin seinä ei levene eikä karman asentaminen aiheuta lisätyötä.

Sinä olit se, joka sanoi, että karman asentaminen aiheuttaa enemmän työtä, kun OSB asennetaan kortlingiksi.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.