Hei,

Ensimmäinen viesti täällä foorumilla, liityin jäseneksi juuri koska olemme juuri ostaneet tontin ja aiomme rakentaa talon. Olen huomannut, että on paljon asioita hoidettavana, joten se tulee olemaan jännittävä matka!

Mutta sitten kysymykseeni. Yritämme parhaillamme suunnitella talon ja autotallin sijoittamista tontille. Teemme sen tänään rakennusten mittakaavassa olevien piirustusten avulla uusrakennuskartalla. Olemme huomanneet, että on melko toivotonta saada näin kuvaa tai tuntumaa siitä, miltä se näyttäisi. Joten tietääkö kukaan, voiko sen jollain tavalla piirtää 3D:nä verkossa? Sen ei tarvitse olla tarkka talomme, mutta olisi mahdollista syöttää rakennusala, korkeus, tontin koko jne. saadakseen paremman tunteen sijoituksesta?

Kiitos etukäteen!

Se ei ole helpoin työkalu, mutta SketchUp Free on loistava piirtämiseen. Aluksi on pieni kynnys (ainakin minulle oli), mutta se on uskomattoman tehokas ollakseen ilmaisohjelma. YouTubessa on paljon videoita siitä, miten tehdä kaikenlaista.

Lopulta päädyin itse tekemään siinä sekä rakennesuunnitelmat, julkisivupiirustukset että tonttikartan.

Tontin ja talon piirtäminen ilman liikaa yksityiskohtia on melko yksinkertaista.

• Tykkään
Snickardricka
  • Laddar…
Ok! Kiitos vinkistä, tarkistan tämän heti ja katson, voinko saada sen toimimaan!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.