2 892 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Uudet koolaukset sisäkattoon, autokatoksen varasto
Hei,
Minulla on autokatos, johon kuuluu 2,4 m x 6 m varasto, ja haluaisin lisätä eristyksen kattoon. Tällä hetkellä on vain yksi kattotuoli mihin kiinnittää, sillä muut kaksi ovat varaston pitkäseinien hammarband:issa. Voinko liittää lisäpalikoita, jotka kiinnitän hammarband:een ja sitten ruuvata niiden läpi harvarimoituksen? Mikä koko näillä palikoilla tulisi olla? Ajattelin yksinkertaista kattoa, yksi kerros kipsiä tai vastaavaa.
Onko olemassa muita parempia tapoja tehdä tämä?
Liitän mukaan kuvan, jonka toivon havainnollistavan ongelmaani. Punaiset viivat ovat kattotuoleja ja siniset ovat ajattelemani palikat.
Minulla on autokatos, johon kuuluu 2,4 m x 6 m varasto, ja haluaisin lisätä eristyksen kattoon. Tällä hetkellä on vain yksi kattotuoli mihin kiinnittää, sillä muut kaksi ovat varaston pitkäseinien hammarband:issa. Voinko liittää lisäpalikoita, jotka kiinnitän hammarband:een ja sitten ruuvata niiden läpi harvarimoituksen? Mikä koko näillä palikoilla tulisi olla? Ajattelin yksinkertaista kattoa, yksi kerros kipsiä tai vastaavaa.
Liitän mukaan kuvan, jonka toivon havainnollistavan ongelmaani. Punaiset viivat ovat kattotuoleja ja siniset ovat ajattelemani palikat.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Minun on hieman vaikea ymmärtää, miten carport on rakennettu. Voisitko piirtää myös yhden poikkileikkauksen?
Jäsen
· västra götaland
· 212 viestiä
Mitoituksella ei ole merkitystä, mutta sinun on pystyttävä kiinnittämään gles siihen. Yleinen tapa on sen sijaan asettaa 45x95 "platten" hammarbandille. Mikä tapa on paras, riippuu siitä, kuinka lähellä kattoristikkoa on.I Infan sanoi:Hei,
Minulla on autotalli, johon kuuluu varasto, kooltaan 2,4m x 6m, johon haluaisin asentaa eristeet kattoon. Kuitenkin siellä on vain yksi kattoristikko, johon kiinnittää, koska kaksi muuta lepäävät varaston hammarbandin (seinän yläreunan tuki) pitkillä sivuilla. Voinko katkaista reglar, joita kiinnitän hammarbandiin ja sitten ruuvata glespanel niihin? Mikä mitoitus reglarin pitäisi olla tässä tapauksessa? En ajattele mitään monimutkaista, yksi kerros kipsilevyä tai vastaavaa.
Liitän kuvan, joka toivon mukaan havainnollistaa ongelmaani. Punaiset viivat ovat kattoristikoita ja siniset ovat niitä reglar, joita ajattelin.
Se kuulostaa älykkäältä ratkaisulta. Jos ymmärrän oikein, niin puolet säännöstä laitetaan hammarbandille ja kiinnitetään, kun taas puolet lepää ilmassa, mihin kiinnitetään glespaneli?S Simsonsson sanoi:
Jäsen
· västra götaland
· 212 viestiä
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Yksi tapa ratkaista ongelma on asentaa 45x70 mm puurekkejä poikittain ja kattoristikoiden väliin niin, että niiden alapinta on samalla korkeudella kuin kattoristikot. c/c-väli näiden puurekkien välillä riippuu siitä, minkä materiaalin aiot käyttää sisäkattona. Ohut paneeli (16-17 mm) vaatii 600 mm. Paksumpi paneeli (22-23 mm) kestää 1200 mm.
Klikkaa tästä vastataksesi