Kävin tänään Trivselhus-näytössä Asteroidvägenillä Växjössä ja sillä oli yksi tyylikkäimmistä julkisivuista, mitä olen nähnyt:P Tietääkö kukaan, miten he saavat sen röpelöpinnan täysin täydelliseksi?

LLLVäxjö sanoi:
Kävin katsomassa Trivselhus-kiinteistöä Asteroidvägenilla Växjössä tänään, ja sillä oli yksi tyylikkäimmistä julkisivuista, jotka olen nähnyt :P Tietääkö joku, miten he saavat aikaan täydellisen epätasaisen pinnan?
nyt en tiedä miltä se näkemäsi talo näyttää, mutta sen lisäksi, että on olemassa useita eri merkkejä ja järjestelmiä käytettäväksi, väittäisin, että tapa lisätä pintalaastia saa sen näyttämään erilaiselta.
Useimmat pintalaastit ruiskutetaan, mutta siitä tulee luultavasti yhä yleisempää levittää teräslastalla/muoviskraballa, niin meidän laasti ainakin tehtiin, ja sen jälkeen silotetaan, se saa aikaan epätasaisen pinnan, joka on "täydellisempi" kuin ruiskutettu laasti.

Suihkutettu se varmaan on. Se ei näyttänyt siltä kuin sitä olisi levitetty tasoituskammalla, vaan siltä kuin karkeaa hiekkaa olisi sekoitettu paksuun maaliin suunnilleen.

LLLVäxjö sanoi:
Suihkutettu se voi olla. Se ei näyttänyt siltä, että se olisi tasoitettu lastalla, vaan siltä, että paksuun maaliin oli sekoitettu karkeaa hiekkaa.
nja mutta vaikka kiven koko on esimerkiksi 1-3 mm, se koskee sekä ruiskutusta että käsin levittämistä, sama maalihinkki voi siis sekä levittää käsin että suihkuttaa, mitä tarkoitan sillä, että käsin levittämällä saadaan täydellisempi tulos, on jokaisen itse päätettävissä

Hei! Hieno rappaus on Sto silco 1.5 mm rakenne, joka on käsin hierottu. Olen iloinen, että pidät siitä, sillä me olemme tehneet työn.

Terveisin

Alexander Felosannilla Växjössä.

• Tykkään
Fam H
  • Laddar…
Käsinpesty on se, mitä tehdään eniten nykyään, se antaa aidomman ulkonäön, ja kun on kyse villan työstä, ei ole käytännössä mitään suurempaa aikaeroa!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.