1 767 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Uskaltaako tähän sahata?
Jäsen
· västragötalands län
· 17 viestiä
Hei,
Aion tehdä keittiön aukosta suuremman.
Tältä se näyttää sisältäpäin sen jälkeen, kun olen poistanut paneelit palkkien päältä. Jos katsotaan piirustusta vuodelta 1969, siellä ei ole seinää. Mutta talo on rakennettu 1800-luvulla, joten ei voi olla koskaan varma.

Tässä on kuva, joka katsoo keittiötilaan.

Minulla on seuraavat varusteet:
Porakone / Ruuvinväännin
Paljon eri työkaluja kuten vasara, talttia ja muuta pientä
Black & Decker tiikerisaha (minkälaista terää suositellaan?)
Rahaa
Haluan korottaa sisäänkäynnin mahdollisimman nopeasti ja edullisesti.
Terveisin
Aion tehdä keittiön aukosta suuremman.
Tältä se näyttää sisältäpäin sen jälkeen, kun olen poistanut paneelit palkkien päältä. Jos katsotaan piirustusta vuodelta 1969, siellä ei ole seinää. Mutta talo on rakennettu 1800-luvulla, joten ei voi olla koskaan varma.

Tässä on kuva, joka katsoo keittiötilaan.

Minulla on seuraavat varusteet:
Porakone / Ruuvinväännin
Paljon eri työkaluja kuten vasara, talttia ja muuta pientä
Black & Decker tiikerisaha (minkälaista terää suositellaan?)
Rahaa
Haluan korottaa sisäänkäynnin mahdollisimman nopeasti ja edullisesti.
Terveisin
Jäsen
· västragötalands län
· 17 viestiä
onko siellä joku, joka tietää?
Ystävällisin terveisin
Ystävällisin terveisin
Jäsen
· västragötalands län
· 17 viestiä
Ensimmäinen kuva on otettu keittiön oviaukon sisältä, olin polvillani ja otin kuvan ylöspäin noin siinä ruskean oven kohdalla, joka näkyy kuvassa 2.
Toinen kuva on otettu ulkopuolelta seinästä suoraan edestäpäin olohuoneesta. Palkit ovat noin 10 cm x 10 cm ja 130 cm pitkät (ne, jotka ovat poikittain).
Toinen kuva on otettu ulkopuolelta seinästä suoraan edestäpäin olohuoneesta. Palkit ovat noin 10 cm x 10 cm ja 130 cm pitkät (ne, jotka ovat poikittain).
siis olen enemmän tai vähemmän purkanut koko mökkini ja asentanut uusia palkkeja jne.
mutta siis kuvasi on outo. en voi tulkita sitä kunnolla.
ymmärrän, että haluat tehdä aukosta suuremman.
menisikö tämä mössö samassa linjassa kuin talon harja?
jos menee, se on kantava.
mutta kaiken voi korjata H-palkilla jne.
t. snickar estwing
mutta siis kuvasi on outo. en voi tulkita sitä kunnolla.
ymmärrän, että haluat tehdä aukosta suuremman.
menisikö tämä mössö samassa linjassa kuin talon harja?
jos menee, se on kantava.
t. snickar estwing
Jäsen
· västragötalands län
· 17 viestiä
palkit eivät ole kiinni seinässä, vaan tulevat alas katosta/ullakolta. Asun talon ylimmässä kerroksessa, joka on rakennettu joskus 1870-luvulla. Viimeisimmässä piirustuksessa vuodelta 1969 ei ole seinää siinä. Itse henkilökohtaisesti en pidä kuvien tulkitsemista vaikeana.
Yksi kuva on otettu keittiötilan ulkopuolelta (purettu keittiö) ja toinen kuva on otettu keittiötilan sisältä kamera suunnattuna ylöspäin, koska huonekorkeus on 4 metriä.
Yksi kuva on otettu keittiötilan ulkopuolelta (purettu keittiö) ja toinen kuva on otettu keittiötilan sisältä kamera suunnattuna ylöspäin, koska huonekorkeus on 4 metriä.
Jäsen
· västragötalands län
· 17 viestiä
Kyllä, seinä kulkee samassa linjassa talon harjan kanssa, mutta talo on noin 100 m pitkä niin en usko, että nämä palkit, jotka eivät ole edes kiinnitettynä seinään, ovat hengenvaarallisia poistaa, kuitenkin aukon molemmilla puolilla on kantavat 30 cm paksut seinät, jotka piirustuksissa ovat kantavia.estwing sanoi:asså mä oon enemmän tai vähemmän repinyt koko mökkini auki ja laittanut uusia palkkeja jne.
mut asså sun kuva on outo. en voi oikein tulkita sitä.
ymmärrän että haluat tehdä aukosta isomman.,
kulkeeko tämä gägg samassa linjassa talon harjan kanssa???
jos se kulkee, se on kantava.
ystävällisin terveisin
snickar estwing
Klikkaa tästä vastataksesi