11 080 lukukertaa ·
9 vastausta
11k lukukertaa
9 vastausta
Uskaltaako ostaa Dooria Kungsäter?
Hei!
Minun täytyy ostaa uusi sisäovi vanhaan tyyliin. Dooria Kungsäter 525 on ainoa, jonka löydän ja joka vastaa vanhoja peilioviani. Kuitenkin, kun luen täältä Byggahus, näyttää siltä, että Doorian tuotteiden laatu vaihtelee. Kyseiset ovet ovat melko kalliita, joten pohdin, uskallanko ostaa nämä. Onko jollain kokemusta näistä ovista?
//Johan
Minun täytyy ostaa uusi sisäovi vanhaan tyyliin. Dooria Kungsäter 525 on ainoa, jonka löydän ja joka vastaa vanhoja peilioviani. Kuitenkin, kun luen täältä Byggahus, näyttää siltä, että Doorian tuotteiden laatu vaihtelee. Kyseiset ovet ovat melko kalliita, joten pohdin, uskallanko ostaa nämä. Onko jollain kokemusta näistä ovista?
//Johan
Luulen, että minulla on sellaiset ovet koko talossani, mutta ne on hankittu kymmenen vuotta sitten... Jotkut ovet saivat pieniä halkeamia peilien kehyksiin, kun ne olivat olleet minulla jonkin aikaa, mutta reklamoin ne ja sain uuden ovilehden. Muuten minulla ei ole mitään huomautettavaa niiden muodosta tai toiminnasta. Valitettavasti tämä ei kerro mitään näiden ovien laadusta nykyisin.
Nyt olen saanut kotiin ja asentanut ovet. Ensivaikutelma on erittäin tukeva. Onnistuin kuitenkin ostamaan äänieristetyn karmit, eli kumilistalla. Katsotaan, miltä se kuulostaa, kun rakennus on valmis.
Mitä näen, ne ovat valkoisempia kuin standardi 0502-Y. Mielestäni se on sinänsä hyvä, mutta ehkä minun täytyy maalata smyygi uudelleen.
Nyt on jännittävää nähdä, pysyvätkö ne myös kauniina.
//Johan
Mitä näen, ne ovat valkoisempia kuin standardi 0502-Y. Mielestäni se on sinänsä hyvä, mutta ehkä minun täytyy maalata smyygi uudelleen.
//Johan
Oletko vielä tyytyväinen oveen?johel572 sanoi:
Nyt ovat ovet saapuneet kotiin ja olen asentanut ne. Ensivaikutelma on erittäin tukeva. Onnistuin kuitenkin ostamaan äänieristetyn karmin, eli kumilistalla. Saapa nähdä, miltä kuulostaa, kun rakennus on valmis.
Mitä voin nähdä, ne ovat valkoisemmat kuin standardi 0502-Y. Mielestäni se on hyvä, mutta minun täytyy varmaankin maalata karmi uudestaan.
//Johan
Meillä on 5 Kungsäter (nykyään Dooria) malli 525 talossamme vuodelta 1969 ja suunnittelemme nyt uuden oven asentamista. Hauskaa, että sama malli on ostettavissa 50 vuotta talon rakentamisen jälkeen.
Oi, onko siitä viisi vuotta kun ostin ovet. Mihin aika katoaa?
Olen erittäin tyytyväinen ostamiini oviin. Ne ovat yhtä kauniita ja suoria kuin silloin kun ostin ne.
Äänieristetty karmit ei kuitenkaan ollut mikään huippu, koska pitää painaa hieman, jotta avataan ja suljetaan äänettömästi.
Olen erittäin tyytyväinen ostamiini oviin. Ne ovat yhtä kauniita ja suoria kuin silloin kun ostin ne.
Äänieristetty karmit ei kuitenkaan ollut mikään huippu, koska pitää painaa hieman, jotta avataan ja suljetaan äänettömästi.
Kiitos palautteesta. Joo, äänieristetty karm tuntuu vähän ylimääräiseltä meillä. Muistatko, mitä jouduit maksamaan ovilehdistä ja karmista? Ja mistä ostit ne?johel572 sanoi:
Sain vastauksen K-Byggiltä eilen:johel572 sanoi:
"Swedoor, joka on nyt ottanut haltuunsa Dooria/kungsäterin, ei tee juuri tätä 525:ttä kungsäter-sarjassa. Heidän craft 05 näyttää samanlaiselta, joten tarjoamme sen sijaan."
3500:- sis. karmaresurssipaketin.
Klikkaa tästä vastataksesi