Onni on, että kaikki vaalivat fetissejään täällä byggahus-sivustolla. Täällä ei kulje mikään, mitä ei ole viimeistelty täydellisyyteen asti :D.

Itse pidän huolen siitä, että kaapeli-asennukset näyttävät siisteiltä :thumbup:
 
Vielä neljäsosa kierros olisi ollut täydellinen :)

(Minulla oli vanhempi sukulainen, joka oli hienopuuseppä. Hän olisi mutissut vähintään puoli vuotta, jos hän olisi nähnyt sen ;) )
 
  • Tykkään
mexitegel
  • Laddar…
Joskus viimeinen neljänneskierros voi olla aika hankala! Silloin on tärkeää suunnitella jo kierros etukäteen ja tuntea, miten momentti kasvaa. Vaatii varmaan enemmän kokemusta kuin mitä voin rakentaa elinaikanani.
 
Mikael_L
Todella tyylikästä. Riippumatta siitä, mitä kaikki perfektionistit ja pikkutarkat sanovat! :p
:)

Olen vaikuttunut siitä, että vieläkin voi löytää ura-ruuveja, mutta mukavaa, että on mahdollista saada niitä heille, jotka haluavat tämän visuaalisen ilmeen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.