Miten yleensä tehdään, kun upotettua välipohjaa ei ole kantopalkkeja alla ja halutaan laittaa pilarit rakenteen sisäpuolelle? Kyseessä on lasitus, joka on tarkoitus verhoilla sokkelilevyillä maata vasten. Pilarit ovat tietenkin tiellä kulmissa.
Voihan toki lyödä kaksi ylimääräistä 45:a kehyksen ympärille, mutta tuntui liioittelulta.
Olisi kiva, jos voitte piirtää ratkaisun hienoon luonnokseeni.
