Aion ostaa lattialastulevyjä ja peltejä lisäykseemme
Olen tarkistanut Uponor, Thermotech ja Purmo 17mm tuotteet ja hinnat eroavat melko paljon.
Onko mitään syytä olla valitsematta Purmo (joka on selvästi halvin), kun kyseessä ovat lattialastulevyt ja peltit? Tai oikeastaan, onko kenelläkään huonoja kokemuksia niistä?
Eikö olisi ongelmatonta käyttää Uponorin putkia muiden toimittajien levyissä ja pelteissä? Mielestäni tärkeintä on, että juuri putket ovat korkealaatuisia, ja silloin on typerää ottaa riski halpamallilla.
Sopivatko ne vain kiskoihin levyineen ja kaikkeen, mitä siellä pitää olla, sillä ei ole merkitystä, lastu on lastu, ei eroa, mutta niiden tulisi olla pontattuja, jotta ne pysyvät paikallaan ja tasaisina
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.