3 180 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Ulkoseinien ovien asennus
Hei
Olen juuri hankkinut omakotitalon (rakennettu 1965, lähes kokonaan alkuperäisessä kunnossa) ja yksi ensimmäisistä kohdista pitkällä remonttilistallamme on vaihtaa kaikki ulko-ovet. Nämä ovat pahasti kuluneet sään ja tuulen takia ja raoista vetää paljon.
Koska aikani ja tietoni tästä ovat rajalliset, ja kustannukset eivät saisi karata käsistä, niin kysyisin onko jollakulla vinkkiä hyvästä ja edullisesta ovien + asennuksen kokonaispalveluntarjoajasta?
/Andreas
Olen juuri hankkinut omakotitalon (rakennettu 1965, lähes kokonaan alkuperäisessä kunnossa) ja yksi ensimmäisistä kohdista pitkällä remonttilistallamme on vaihtaa kaikki ulko-ovet. Nämä ovat pahasti kuluneet sään ja tuulen takia ja raoista vetää paljon.
Koska aikani ja tietoni tästä ovat rajalliset, ja kustannukset eivät saisi karata käsistä, niin kysyisin onko jollakulla vinkkiä hyvästä ja edullisesta ovien + asennuksen kokonaispalveluntarjoajasta?
/Andreas
Nyt meillä on ollut paikalla 2 eri ikkuna/ovifirmaa. Molempien tarjoukset olivat noin 40.000:- ulko-ovi 9 x 21, sivuvalo 9 x 21, ikkunastaovi 9 x 21 ja gorventre 8 x 21, ASSA 2002 EVO-lukko, materiaalit ja työ. Valitsemamme (Dörrtjänst) asentaa Leksandsdörren-ovet.
Tuntuuko tämä kohtuulliselta?
Syynä siihen, etten vaihda itse, on että haluamme saada sen nopeasti valmiiksi. Kompensoin tekemällä talon muuta kunnostustyötä itse...
/A
Tuntuuko tämä kohtuulliselta?
Syynä siihen, etten vaihda itse, on että haluamme saada sen nopeasti valmiiksi. Kompensoin tekemällä talon muuta kunnostustyötä itse...
/A
Olen mielelläni tehnyt sen... jos minulla olisi ollut aikaa. Mietin, että tekisin viimeisen ponnistuksen ennen kuin allekirjoitan jonkun "työtilauksen" ja ottaisin tarjouksen käsityöläiseltä, joka hoitaa työn + oheismateriaalit ja minä ostan ovet. Silloin voin esim. tilata Skånska Byggmaterial:ta (tai mikä niiden nimi nyt olikaan)
Klikkaa tästä vastataksesi