2 051 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Ulkoseinän sisäkulman rakenne?
Periaatteessa se toimii, mutta eikö siitä tule tarpeettoman hankala kulmassa?
Jos kuvassa olevan oikeanpuoleisen seinärungon ulkopaneeli on vaihdettava, niin eihän se sitten onnistu, kun se on sisäänrakennettu seinään?
Jos kuvassa olevan oikeanpuoleisen seinärungon ulkopaneeli on vaihdettava, niin eihän se sitten onnistu, kun se on sisäänrakennettu seinään?
Se on oikea, mutta toisaalta molemmat vaihdetaan kai samalla kertaa, tai ne täytyy vaihtaa samanaikaisesti tämän rakenteen kanssa.Oldboy sanoi:
Onko sinulla muita ratkaisuja?
Paras vastaus
Rakennusveteraani
· Norrland
· 342 viestiä
Moi! Kiinnität vain koolaukset seinään siten, että niiden kulmat kohtaavat. Voit aloittaa asentamalla toisen, eristämällä sitten kulman, jota et pääse käsiksi sen jälkeen, kun olet asentanut toisen koolauksen. Sen jälkeen asennat toisen koolauksen. Kangas päälle, sitten rimoitus ja lopuksi paneeli.
Joskus vaihdetaan kaikki samalla kertaa, mutta ei aina. Voi olla, että tulee vaurio (mekaaninen tai kosteus) paikallisesti ja silloin haluaa/tarvitsee korjata vain siellä, missä vaurio on. Se voi myös olla niin, että esimerkiksi sään tai ajan vuoksi haluaa ottaa yhden seinän kerrallaan. Se voi myös olla niin, että ikkuna tai ovi vaihtuu ja muuttaa kokoa, ja silloin haluaa/välttää liittää julkisivupaneelin esim.M MortenSpeyer sanoi:
Meillä voin todeta, että seinät, jotka ovat kaakkoon ja lounaaseen päin, tarvitsevat huoltoa paljon useammin kuin ne, jotka ovat koilliseen tai luoteeseen päin.
Nyt olet saanut hyvän ratkaisun Snickarkirrelta.
Klikkaa tästä vastataksesi
