Olin ajatellut rakentaa leuanvetotelineen ja dippitelineen ulos. Ajatuksena on, että ne ovat kokoa 95x95 painekyllästettyä puuta, paitsi itse kahvat, joissa tarvitsen jotain pyöreää halkaisijaltaan noin 30-40 mm. Rundstav mietin, mutta en ole varma, kestääkö se. Dippitelineen täytyy kestää noin 50 kg (jännite noin 100 cm) per kahva, ja leuanvetoteline 100 kg (noin 100 cm jännite). Tämä https://www.beijerbygg.se/privat/sv...verk/rundstavar/rundstav-furu-33mm-obehandlad Millä minun pitäisi ne käsitellä? Sen täytyy olla jotain ei-tahmeaa ja mieluiten myöskään ei-myrkyllistä, mutta joka kestää ulkona.
Tässä on kaksi kuvaa, miten olen ajatellut dippitelinettä:
Luulisin myös, että metalliputket ovat parempia kuin puu - minulla on niitä ulkona leuanvetotangossa. Jos putket tulevat liukkaiksi, voi kietoa vähän urheiluteippiä ympärille paremman otteen saamiseksi.
Yksi pohdinta, painekyllästetty on melko epämiellyttävä, ja onhan olemassa riski, että siihen kosketaan harjoitellessa. Voisiko vaihtoehtona olla rakentaa se rakennuspuusta 95x95 ja pintakäsitellä, ja ehkä asettaa se leca-harkkojen tai vastaavien päälle, jotta se ei ole suoraan kosketuksissa maahan?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.