Hei. Olen lukenut ja nähnyt joitain täällä tehtyä. Mietin, mitä mieltä olette minun kahdesta mahdollisesta menetelmästä pitää yllä monkeybarin liikkuvaa osaa. Mitä etuja ja haittoja näette?

Huomaa, että se tulee olemaan kiinnitetty toisessa päässä, olen vain sekä ​​ratkaisut viimeisessä kuvassa havainnollistamista varten.
Terveisin

• Puiset monkeybar-rakenteet, siniset metalliputket ja kiinnitysratkaisut pylvään ympärillä, tukemassa liikkuvaa osaa.
  • Puinen monkeybar-telineen rakenne, jossa näkyy kaksi kiinnitysmenetelmää; sininen palkki, tukevat puiset palkit ja pyöreä pylväs.
  • Monipuolisia monkeybar-tukirakenteita, joissa on kaksi erillistä puista tukipilaria ja useita sinisiä liitäntäpisteitä rakenteen pitämiseksi ilmassa.
Viimeksi muokattu:
Miksi sen pitää olla liikkuva?

Z z_bumbi sanoi:
Miksi sen pitäisi ollaE
Z z_bumbi sanoi:
Miksi sen pitäisi olla liikkuva?
Toinen puoli pitää olla, koska puut huojuvat itsenäisesti. Ruuvit kuulemma rikkoutuvat jonkin ajan kuluttua.

Vahva kiristyshihna puiden ympäri, puiden välissä olevaan hihnaan kiinnität oven laudan kiristyshihnan sisäpuolelle kummallekin puolelle ja kiinnität kahvat ruuveilla ulkopuolelta. Se joustaa tarvittaessa tuulen ym. vuoksi, ja sitä voi helposti säätää tarpeen mukaan.

• Tykkään
Roffe_riff
  • Laddar…
K Karl-E sanoi:
Kunnon kuormahihna puiden ympärille, hihnan väliin puiden välille ruuvaat palkin kuormahihnan sisäpuolelle molemmille puolille ja kiinnität kahvat ruuveilla ulkopuolelta. Se joustaa tarvittaessa tuulen jne. vuoksi, ja sitä voi säätää helposti tarpeen mukaan.
Kiitos vastauksesta. Kuormahihnan osa on selvä, mutta en ole varma, mihin palkin pitäisi mennä. Ajatteletko palkin hihnan ja puun väliin?

Sääntö kummallakin puolella noin 30 cm lyhyempi kuin puiden välinen väli. Ruuvitat ne kiinni hihnan läpi prikan kanssa, esimerkiksi yksi ruuvi jokaiseen putken osaan molemmilta puolilta tietenkin.

• Tykkään
Roffe_riff
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.