736 lukukertaa ·
4 vastausta
736 lukukertaa
4 vastausta
Tyylikäs reuna rappauksen ja tapetin välillä?
Olen poistanut kaakelin uuden takan asennusta varten (vähän jäljellä) ja olen tienhaarassa, sillä prosessissa on irronnut osa rappauksesta.
Pitäisikö minun:
1) Poistaa kaikki rappaus niin, että takana oleva tiili on täysin paljas?
2) Poistaa vain loput kaakelit ja tehdä uusi rappaus/tasoitus seinään, missä tiili näkyy, jotta saan jälleen sileän pinnan?
Ja miten saan parhaan mahdollisen siistin reunan tapettia vasten, riippumatta siitä, minkä vaihtoehdon valitsen?
Pitäisikö minun:
1) Poistaa kaikki rappaus niin, että takana oleva tiili on täysin paljas?
2) Poistaa vain loput kaakelit ja tehdä uusi rappaus/tasoitus seinään, missä tiili näkyy, jotta saan jälleen sileän pinnan?
Ja miten saan parhaan mahdollisen siistin reunan tapettia vasten, riippumatta siitä, minkä vaihtoehdon valitsen?
Harrastajapuuseppä
· Västra Götaland
· 1 496 viestiä
Minä poistaisin tiilen esiin ja kulmiin laittaisin joko puulistat samma värissä kuin seinä tai valkoisina, tai voit asentaa kipsikulmalistat, jotka tasoitellaan ja sitten maalataan seinävärillä.
Siitä tulee hieman tarkkuustyötä hiomakoneella saadaksesi siistin kulman, mutta lopputulos on luultavasti hyvä.
Siitä tulee hieman tarkkuustyötä hiomakoneella saadaksesi siistin kulman, mutta lopputulos on luultavasti hyvä.
Klikkaa tästä vastataksesi