Onko kokemuksia tästä? Esimerkiksi jos valitsee sisäpuolen puhdistamisen, täytyyhän vp-putket jyrsiä fk-kaapeleille sähköä varten etukäteen. Onko se kätevää?

Olen muurannut pari perustusta ISO-leca-kivillä... Ei ollenkaan hauska homma.. Ehkä olen tarkka turvallisuudesta ja työympäristöstä, mutta jos haluaa pysyä alalla pitkään, ei näiden kivien kanssa voi joka päivä puuhailla... ;-)

Kivet ovat suuria, raskaita (jotka nostetaan ehkä 500 kertaa)...

Mutta toki, kun ne ovat paikoillaan, ne ovat varmasti hyviä.. Jos jätetään huomioimatta Kylmäsillat. ;-)

Kiitos Magnus.
Olen ollut puhelimessa useiden toimittajien kanssa nyt, jotka kannattavat isolecablock:ia (onpa hyvä, että foorumi on olemassa, jotta saa neutraalin näkökulman silloin tällöin) ;).
Kylmäsiltojen suhteen he takaavat U-arvon 0,27, kun käytetään 290mm (80+130+80) lohkoa, joten se vaikuttaa olevan ok. Mutta sitten on se hyvä puoli, että voit kiinnittää kipsilevyn suoraan Isoblock:iin (mahdollisesti puulevyä ennen kiinnittämistä, en kuitenkaan muista, mikä se on...), JA toimittaja sanoo, että sen rungon osan, joka on maan alla, täytyy olla tavallisia lecablock-lohkoja ??? Miten sitten käy kosteus-/kondenssiongelmien, kun kiinnittää puulevyä+13mm kipsi suoraan? Tämän hieman kalliimman rakenteen etuna on, että vältyt seinien rappaamiselta tai pingoittamiselta...

Draven sanoi:
Kiitos Magnus .
Olen istunut puhelimessa useiden toimittajien kanssa, jotka kannattavat isolecablockeja (onnekas, että foorumi on olemassa, jotta saa neutraalin näkökulman silloin tällöin) ;).
Mitä tulee kylmäkatkoihin, he takaavat U-arvon 0,27, kun käytetään 290mm paksuja blockeja (80+130+80), joten se vaikuttaa olevan ok. Mutta se hieno asia on, että sinun pitäisi pystyä ruuvaamaan kipsilevy suoraan Isoblockiin (ehkä puulevy ennen ruuvaamista, en kuitenkaan muista sen nimeä...), JA toimittaja väittää, että se osa rungosta, joka on maan alla, on oltava tavallisia lecablockeja ??? Kuinka käy silloin kosteus/kondenssiongelmien, kun kiinnität puulevyn+13mm kipsin suoraan päälle? Tämän jonkin verran kalliimman rakenteen etuna on, että sinun ei tarvitse rappata tai suunnitella seiniä...
Miten käy kondenssin kanssa, en uskalla vastata, ei ole minun alaani. Koska platon laitetaan ulkopuolelle, veden tilanne ulkopuolelta on sama, riippumatta käytetäänkö tavallisia blockeja tai isoblockeja.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.