Minulla on isompi tv, joka painaa noin 50 kg ja joka pitäisi asentaa seinälle. Se on kipsiseinä, jossa on puurangat.

Ajatukseni on laittaa jonkin tyyppinen kisko tv:n taakse, joka ruuvataan kiinni rankoihin, ja seinäteline ruuvataan kiinni kiskoon. Olen kuitenkin epävarma materiaalista, koska haluan sen olevan mahdollisimman ohut, mutta samalla riittävän kestävä.

Joitakin vinkkejä?

Jos siinä ei ole käännettävää kiinnikettä, pari-neljä Mollya riittää varmaan erinomaisesti...

50 kiloa pitäisi olla iso TV, eli tilaa leveälle kiinnikkeelle, joten ei pitäisi olla mahdotonta löytää kahta koolinkia... Jos löydät ne, olet hyvässä vauhdissa!

Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
Jos kiinnike ei ole kääntyvä, niin pari-neljä Mollyä riittää varmasti...

50 kiloa on iso TV, eli kiinnikkeelle on tilaa, joten ei pitäisi olla mahdotonta löytää kahta kipsilevyä... Jos onnistut, olet kotona!
Kyllä se on 85 tuumaa :)
Valmistajan oma kiinnike, jota mieluiten käyttäisin, on kaksi erillistä kiinnikettä kummassakin osassa televisiota, jossa voin osua vain yhteen kipsilevyyn.

Kolmannen osapuolen kiinnikkeet ovat pikemminkin pitkiä kiinnikkeitä. Valitettavasti kaksi kipsilevyä on melko tiheästi television toisella puolella ja seuraava kipsilevy sijaitsee television rungon ulkopuolella.

Onko sinulla kuvaa fästet?

R Riverground sanoi:
Kyllä, se on 85 tuumaa :)
Valmistajan oma kiinnike, jota haluaisin mieluiten käyttää, on kaksi erillistä kiinnikettä tv: n kummallakin puolella, joista voin osua vain yhteen tukipalkkiin toisen osan kanssa.

Kolmannen osapuolen kiinnikkeet ovat pikemminkin pitkiä kiinnikkeitä. Valitettavasti tv:n toisella puolella on kaksi tukipalkkia melko lähellä toisiaan ja seuraava tukipalkki on tv:n kehyksen ulkopuolella.
Hanki esimerkiksi 12 mm:n vanerilevy ja sahaa se niin leveäksi kuin tarvitset ja noin 50 cm korkeaksi. Kiinnitä vaunupultit takapuolelta ja ruuvaa kiinnikkeet mutterien avulla. Kiinnitä levy tukipalkkeihin kolmella ranskalaisella ruuvilla jokaiseen tukipalkkiin. Kestää helposti 50 kg.

D Dr Jumping Jack sanoi:
Hanki esimerkiksi 12 mm vanerilevy ja sahaa se tarvittavaan leveyteen ja noin 50 cm korkeuteen. Aseta vaunupultit takapuolelta ja kiinnitä kiinnikkeet mutterilla. Kiinnitä levy runkopuihin 3 ranskalla ruuvilla kussakin runkopuussa. Kestää helposti 50 kg.
Aamen.

Lukuun ottamatta ranskalaista ruuvia, nehän ovat kauhistus...

Eikö sinulla ole pystysuoria reglar? Silloin sinun pitäisi helposti saada neljä kiinnitystä puuregliin suorakulmaisesti. Jos käytät hieman paksumpia ruuveja, kuten 6mm ja 75mm pitkiä, se ei koskaan irtoa. Sitten voit kiinnittää TV:n levyyn. Mutta olisin käyttänyt 15mm vaneria.

• Tykkään
crillux
  • Laddar…
Onko se yksinkertainen vai kaksinkertainen kipsilevy?

J Johan456 sanoi:
Eikö sinulla ole pystysuoria runkopuita? Silloin sinun pitäisi helposti saada neljä kiinnitystä runkopuuhun suorakulmion muodossa. Jos käytät hieman paksumpaa ruuvia, kuten 6mm 75mm pitkänä, se ei koskaan irtoa. Sitten voit kiinnittää TV:n levyyn. Mutta itse käyttäisin 15mm vaneria.
Minulla on kaksi runkopuuta noin 40cm etäisyydellä toisistaan oikealla puolella, sitten on 120 cm seuraavaan, joka on TV:n ulkopuolella.

Joten mitä voin tehdä, on laittaa vanerilevy, jonka toinen puoli ja keskiosa on kiinnitetty runkopuihin, ja vasen puoli kiinnitetään mollyilla.

Sen pitäisi silti olla vahvempi kiinnitys.

Pear4Life Pear4Life sanoi:
Onko se yksivai kaksinkertainen kipsilevy?
Siitä on aikaa kun olin siellä poraamassa, en ole varma.

Tökkää pieni taltta sisään ja tunnustele :)

Suuri ero kantavuudessa yksinkertaisella/kaksinkertaisella kipsillä...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.