71 554 lukukertaa ·
105 vastausta
72k lukukertaa
105 vastausta
TV OSB:llä
Kysymys tästä - haluan kiinnittää OSB-levyn ulkoseinään, kiinnittää sen koolinkeihin. Millaisia ruuveja minun tulisi käyttää kiinnittääkseni kiinnikkeen OSB-levyyn? Ruuvihan "puree" vain OSB-levyn läpi, joten sen ei pitäisi olla liian pitkä, vai ajattelenko väärin?
Seinätuen mukana tuli aika pitkiä ranskalaisia ruuveja, mutta niitä ei kai pitäisi käyttää, vai mitä?
Seinätuen mukana tuli aika pitkiä ranskalaisia ruuveja, mutta niitä ei kai pitäisi käyttää, vai mitä?
Corre - sen pitäisi siis olla varsin tukevallinen ruuvi, joka ei ole vain osittain kierteinen, vai? Onko olemassa ranskalaisen puuruuvin, joka on kierteitetty koko matkalle ylös?
Kiitos MathiasA - kokeilen sitä.
4 kpl kiinnitysruuveja koossa 4.2*90mm kestää pidempään kuin OSB-levy...
Joten melkein mikä tahansa, joka on vähintään ⌀4.2*60 ilman upotusta, tulee kestämään.
Ranskalaiset ovat vain hankalia ja ylimitoitettuja, täytyy esiporata ja niitä on vaikeampi kiristää.
Joten melkein mikä tahansa, joka on vähintään ⌀4.2*60 ilman upotusta, tulee kestämään.
Ranskalaiset ovat vain hankalia ja ylimitoitettuja, täytyy esiporata ja niitä on vaikeampi kiristää.
Koska minulla ei ole OSB-levyjä seinissäni, ajattelin laittaa OSB-levyn TV:ni eteen ja tarvitsen silloin kierteisen tangon tai 4 kappaletta niitä, jotta levy ei putoa, sillä televisio ei ole tajunnut tehdä niin näiden 5 vuoden aikana, kun se on ollut kahden mollyn varassa kipsiseinällä. 42" Lcd, joka luultavasti painaa hieman, koska se on niin vanha (5 vuotta).
OSB TV:n eteen, se on hyvä idea. Televisiossa tulee nykyään niin paljon roskaa, että tämä saattaa olla paras ratkaisu.cecar33 sanoi:Koska minulla ei ole OSB-levyjä seinissäni, ajattelin laittaa OSB-levyn TV:n eteen ja tarvitsen siten kierrettyä tankoa tai 4 kpl, jotta levy ei putoa alas, koska TV ei ole ollut järkevää tehdä sitä näiden viiden vuoden aikana kun se on ollut asennettuna kipsiseinään 2 mollyilla. 42" Lcd, joka luultavasti painaa jonkin verran, koska se on niin vanha (5 vuotta).
Näen nyt, että pari ranskalaista tulee itse kiinnikkeellä, mutta jotkut brickor + 4.2 montage-ruuvit pitäisivät toimia yhtä hyvin?
Kiitos vastauksesta!
Kiitos vastauksesta!
Kaikille, jotka eivät tiedä mitä käyttää saadakseen erittäin hyvän kiinnityksen kipsiin, haluan vain sanoa - PLATTIPLUGG - se on ylivoimainen kipsissä. Se on paljon parempi kuin esimerkiksi mollyplugg ja monta monta kertaa parempi kuin muovipluggi, riippumatta tyypistä. Haittana voi olla hinta, mutta jos tarvitset vain muutaman, se ei todennäköisesti ole ongelma. Sen voi tietenkin käyttää millä tahansa levymateriaalilla.