2 104 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
TV:n kiinnittäminen siporexiin
Hei, haluan asentaa TV:ni vaijerilla (kuten taulu) suoraan seinään. Se tulee Siporex-ulkoseinään, joka on huokoisempi (kuin esim. sisäseinät). TV painaa ~40 kg ja sen pitäisi siis roikkua YHDELLÄ ruuvilla.
Vinkkejä, mikä pitää? toimiiko tavallinen proppu/ruuvi vai pitääkö minun käyttää kemiallista ankkuria?
/M
Vinkkejä, mikä pitää? toimiiko tavallinen proppu/ruuvi vai pitääkö minun käyttää kemiallista ankkuria?
/M
Jäsen
· Västernorrland
· 12 029 viestiä
pitääkö sinulla olla wire silloin? Suosittelisin kyllä jotain, joka kiinnitetään useammalla ruuvilla kuitenkin. Tärkeää ei ole ruuvin tyyppi vaan ennemminkin, että ne ovat pitkiä. Jotain kuin spikplugg, joka on 150 mm ehkä. Sitten ei ole väliä, vaikka materiaali on pehmeää.
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 420 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 420 viestiä
Voisin myös valita toisen vaihtoehdon, mutta jos aiot käyttää ruuvia, esve:llä on naurettavan pitkiä kevytbetoniruuveja, luulen että niitä on saatavilla yli 200mm. Käytä niin pitkää kuin mahdollista, niin se kestää todella hyvin.
Etsi oikea rakennusliike, koska heillä on yleensä irtotavarana.
Etsi oikea rakennusliike, koska heillä on yleensä irtotavarana.
Kyllä, kevytsoraharkkoruuvit ovat paras keino tehdä tämä. Varmista, että saat kiinni niin pitkällä kierteellä kuin mahdollista, alkaen 130 mm:sta ylöspäin. Monissa kaupoissa on ruuveja, joissa on melko lyhyt kierre, mutta ruuvi on pitkä (paksujen esineiden kiinnittämiseksi), vältä näitä.
Se, jossa oli kaksi kiinnitystä, ei ollut niin huono ja itse asiassa minun 55" on sellainen tänään. En tarkistanut, vaan oletin vain, että siellä oli kiinnitys. Päivää kirvesvarsi 
Hankin samanlaisen ja käytän kuitenkin pitkiä ruuveja, niin pitäisi järjestyä. Juttelen kunnon rakennustarvikeliikkeen kanssa ruuveista, niin siitä tulee varmasti hyvä.
Hankin samanlaisen ja käytän kuitenkin pitkiä ruuveja, niin pitäisi järjestyä. Juttelen kunnon rakennustarvikeliikkeen kanssa ruuveista, niin siitä tulee varmasti hyvä.
Klikkaa tästä vastataksesi