5 142 lukukertaa ·
8 vastausta
5k lukukertaa
8 vastausta
Tuulensuojapaperi sisäpuolelta?
Minulla on carport, joka on eristämätön. Haluaisin eristää sen, mutta ei oikein huvita ottaa alas paneelia saadakseni tuulensuojapaperin ylös reglarin ja paneelin väliin. Joten miten parhaiten asentaa tuulensuojapaperi "sisäpuolelta", jos haluaa eristää eristämätöntä tilaa?
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Ensin sinun täytyy järjestää tuuletusrako, sen sisäpuolelle laitat tuulensuojakankaan, jonka voit taittaa koolausten ympärille sisäpuolelle.zingo sanoi:
Minulla on jo 20 mm ilmarako paneelin ja koolausten välillä, koska olen naulannut paneelin vaakasuoriin "naulakoolauksiin" 20 x 70. Mutta jos laitan paperia näiden päälle, siitä tulee pikemminkin ilmalaatikko kuin ilmarako. Joten ehkä se ei riitä?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Yksi kysymys: Carport on täysin avoin, siinä on yksi tai ehkä kaksi seinää + katto. Mitä hyötyä on seinien eristämisestä?
Vai onko sinulla ehkä autotalli, jossa on neljä seinää?
En ole itse kokeillut, mutta voisin kuvitella, että ns. västkustskiva, huolellisesti asennettuna, voisi tehdä tuulensuojakankaan tarpeettomaksi.
Vai onko sinulla ehkä autotalli, jossa on neljä seinää?
En ole itse kokeillut, mutta voisin kuvitella, että ns. västkustskiva, huolellisesti asennettuna, voisi tehdä tuulensuojakankaan tarpeettomaksi.
Viimeksi muokattu:
Kyllä, 20 x 145 lockläktillä.
Ja kuinka paksu eristys on suositeltavaa?
Asun Etelä-Ruotsissa ja talvella tilan ei tarvitse olla lämpimämpi kuin 10 astetta.
Huhtikuusta lokakuuhun ajattelen pitää lämmityksen pois päältä.
Ja kuinka paksu eristys on suositeltavaa?
Asun Etelä-Ruotsissa ja talvella tilan ei tarvitse olla lämpimämpi kuin 10 astetta.
Huhtikuusta lokakuuhun ajattelen pitää lämmityksen pois päältä.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi