2 768 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Tunnistaa raudoitus kantavassa seinässä
Hei, onko mahdollista tunnistaa raudoitusterästä 25 cm paksussa kantavassa betoniseinässä?
Onko olemassa jonkinlaisia työkaluja? Olen kuullut, että runkotutkaimet ja magneetti toimivat,
Tietääkö joku täällä kuinka syvällä raudoitusteräs yleensä on seinässä? Aion nimittäin avata 8 cm syvän, 30 leveän ja korkean reiän, siis melkein keskelle seinää. Aion tehdä sen kuvan mukaan, mutta en saa vahingoittaa raudoitusterästä yhdistyksen mukaan.
kiitos!
Onko olemassa jonkinlaisia työkaluja? Olen kuullut, että runkotutkaimet ja magneetti toimivat,
Tietääkö joku täällä kuinka syvällä raudoitusteräs yleensä on seinässä? Aion nimittäin avata 8 cm syvän, 30 leveän ja korkean reiän, siis melkein keskelle seinää. Aion tehdä sen kuvan mukaan, mutta en saa vahingoittaa raudoitusterästä yhdistyksen mukaan.
kiitos!
Viimeksi muokattu:
JanneJanne123
Talon omistaja
· Stockholm
· 2 907 viestiä
JanneJanne123
Talon omistaja
- Stockholm
- 2 907 viestiä
Se riippuu täysin siitä, miten seinän raudoittaja teki sen, sinun täytyy ehkä porata ja katsoa miltä se näyttää. Onko seinän rakentaminen poka vastaavaa mahdollista välttääksesi säätämisen seinän kanssa?
Kyllä, mutta meidän täytyy siirtää keittiötä 8 cm eteenpäin, mikä tekee siitä tiukan.. mietin, tietääkö joku täällä, onko uusissa rakentamisissa mitään standardia seinien vahvistamiselle.JanneJanne123 sanoi:
Jos raudoitus on suhteellisen matalalla, kokeile vetää neodyymimagneetti seinän yli. Sellaisia on nykyään saatavilla monista paikoista, mutta niitä löytyy myös mekaanisista kiintolevyistä. Avaa vain vanha levy ja ota se pois.
Päivitys:
Palkkasin suunnittelijan ja sain kirjallisen lausunnon. 1500kr. Niin syvä kantava betoniseinä ei ole ongelma katkaista raudoitusta suunnittelijan mukaan niin kauan kuin aukko on perusteltu. Nyt hallituksen on tehtävä päätös, jonka olen jo saanut suullisesti, kunhan minulla on suunnittelijan lausunto. Ehkä voin aloittaa jo tänä vuonna.
Palkkasin suunnittelijan ja sain kirjallisen lausunnon. 1500kr. Niin syvä kantava betoniseinä ei ole ongelma katkaista raudoitusta suunnittelijan mukaan niin kauan kuin aukko on perusteltu. Nyt hallituksen on tehtävä päätös, jonka olen jo saanut suullisesti, kunhan minulla on suunnittelijan lausunto. Ehkä voin aloittaa jo tänä vuonna.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Identifiera bärande väggar
Planlösningar -
Identifiera bärande innervägg
Utbyggnad och tillbyggnad -
Kantava rakenne? Uskaltaako leikata raudoitusraudat?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hjälp med att identifiera bärande väggar
Planlösningar -
Tunnista kantava seinä (katso kuvat ja piirustukset) KIIREELLINEN
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka