Hei, onko mahdollista tunnistaa raudoitusterästä 25 cm paksussa kantavassa betoniseinässä?
Onko olemassa jonkinlaisia työkaluja? Olen kuullut, että runkotutkaimet ja magneetti toimivat,
Tietääkö joku täällä kuinka syvällä raudoitusteräs yleensä on seinässä? Aion nimittäin avata 8 cm syvän, 30 leveän ja korkean reiän, siis melkein keskelle seinää. Aion tehdä sen kuvan mukaan, mutta en saa vahingoittaa raudoitusterästä yhdistyksen mukaan.

kiitos!

• Kulmassa oleva huone, jossa betoniseinässä on aukko ja näkyvissä putket. Vasemmalla siniturkoosi seinä ja lattialla vesivaaka.
  • Mittari kiinnitettynä seinään näyttää syvyyden merkinnän "så djupt", joka osoittaa suunnitellun leikkausalueen betoniseinässä.
Viimeksi muokattu:
JanneJanne123
Se riippuu täysin siitä, miten seinän raudoittaja teki sen, sinun täytyy ehkä porata ja katsoa miltä se näyttää. Onko seinän rakentaminen poka vastaavaa mahdollista välttääksesi säätämisen seinän kanssa?

• Tykkään
chali405
  • Laddar…
JanneJanne123 JanneJanne123 sanoi:
Joo, se riippuu täysin siitä, miten seinän vahvistanut henkilö teki sen, sinun täytyy todennäköisesti purkaa ja katsoa, ​​miltä se näyttää. Onko mahdollista koota seinä sen sijaan, että joutuisit säätämään seinän kanssa?
Kyllä, mutta meidän täytyy siirtää keittiötä 8 cm eteenpäin, mikä tekee siitä tiukan.. mietin, tietääkö joku täällä, onko uusissa rakentamisissa mitään standardia seinien vahvistamiselle.

Paras vastaus

Normaalisti raudoitus sijaitsee 25-30 mm pinnasta ja 100-150 mm c/c.
On olemassa skannereita, joita voi vuokrata ja jotka näyttävät, missä raudoitus sijaitsee.

• Tykkään
chali405
  • Laddar…
Jos raudoitus on suhteellisen matalalla, kokeile vetää neodyymimagneetti seinän yli. Sellaisia on nykyään saatavilla monista paikoista, mutta niitä löytyy myös mekaanisista kiintolevyistä. Avaa vain vanha levy ja ota se pois.

• Tykkään
chali405
  • Laddar…
Päivitys:

Palkkasin suunnittelijan ja sain kirjallisen lausunnon. 1500kr. Niin syvä kantava betoniseinä ei ole ongelma katkaista raudoitusta suunnittelijan mukaan niin kauan kuin aukko on perusteltu. Nyt hallituksen on tehtävä päätös, jonka olen jo saanut suullisesti, kunhan minulla on suunnittelijan lausunto. Ehkä voin aloittaa jo tänä vuonna.

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.