22 659 lukukertaa ·
75 vastausta
23k lukukertaa
75 vastausta
Tulppa irronnut kipsiseinästä, miten kiinnittää uudelleen?
Mutta ehkä ei, kun kyseessä on erikoinen koko, jota he eivät varastoi. Että saa ostaa 2 kpl koneruuveja muutamalla eurolla, kun kauppa joutuu tilaamaan koko laatikon, jonka myymisessä saattaa kestää vuosikymmeniä, on ehkä liikaa vaadittu. Myös "oikealta" rautakauppiaalta.Nerre sanoi:
Keskustelu on ehkä hieman siirtynyt aiheesta, mutta huvin vuoksi tarkistin Sifvertsin luettelon (erittäin hyvin varusteltu ruuvikauppa Tukholmassa). Ja heillä oli itse asiassa vain 100mm M6 ruuveja.
Mutta kuten TS jo totesi. Mollyn tulisi laajentua ennen kuin kiinnitettävä esine ruuvataan paikoilleen. Parasta on käyttää molly-pihtejä, jotta vältetään pyöriminen reiässä.
Mutta kuten TS jo totesi. Mollyn tulisi laajentua ennen kuin kiinnitettävä esine ruuvataan paikoilleen. Parasta on käyttää molly-pihtejä, jotta vältetään pyöriminen reiässä.
Mmm. Sifvert Skruv! Se on varmaan se kauppa, jota kaipaan eniten muutettuani pois Tukholmasta. Ehkä pitäisi matkustaa päiväksi pääkaupunkiin vain ostaakseni yhden ainoan ruuvin harvinaisella mitalla...Larsa sanoi:Ketju on ehkä ajautunut aiheesta, mutta huvin vuoksi tarkistin Sifvertsin luettelon (erittäin hyvin varusteltu ruuvikauppa Tukholmassa). Ja heillä oli itse asiassa vain 100mm M6 ruuvipäillä.
Mutta kuten TS on jo todennut. Molly pitäisi laajentaa ennen kuin kiinnität asennettavan kohteen. Parasta on käyttää molly-pihtejä, jotta ei ole vaaraa, että se alkaa pyöriä reiässä.
:|
Mutta mitkä ovat vakiopituudet M6:ssa, se oli tärkein kysymys!SBH sanoi:
Jos niitä ei ole vakiomittana, ei varmaankaan mikään rautakauppias niitä myy, riippumatta siitä, kuinka hyviä ja hyvin varusteltuja he ovat. Ja saitko todella ruuvit, joissa oli tavallinen ruuvipää?
Tarkistin myös Sifvertsin ja jos heillä ei ole ruuvia, niin ei ole kenelläkään rautakaupalla. Siitä olen melkein 100% varma..........sillä heillä on varmaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat ruuvit, mitä löytyy.
Viimeksi muokattu:
Mutta sinähän sanoit, että pitäisi mennä "oikeaan rautakauppaan" ja väitit, että sellaisia ruuveja löytyy.SBH sanoi:
Erikoisvalmisteisten ruuvien teettäminen maksaa varmasti enemmän kuin on järkevää ja tuskinpa se on järkevä neuvo antaa täällä foorumilla....vai?